pátek 1. července 2016

Ladíme!

Ladíme!

Pitch Perfect
Komedie / Hudební / Romantický
USA, 2012, 112 min
Režie: Jason Moore


Beca nastoupila na novou školu a jako těžký introvert má v plánu nikam se nezařazovat a s nikým se nepřátelit. To je první důvod, proč ji nepotkáte jinak než se sluchátky na uších. Tím druhým je touha stát se úspěšnou dýdžejkou. Svého plánu se drží až do chvíle, než narazí na velmi nesourodou partu holek (upjaté královny krásy, urostlé drsňačky, sexuální dračice i těžké asociálky), které spojuje soutěžní sborové zpívání slavných písniček bez hudebního doprovodu. Ten si vytvářejí vlastním hlasem. Beca sice na první kolo námluv řekne ,,ne", ale nezpochybnitelný hudební sluch a schopnost zpívat čistě i ve sprše, ji nakonec do klubu zpívajících studentek přivede. Jenže Beca je tak trochu rebelka, a tak to okamžitě začne mezi ní a neoficiální šéfkou týmu Aubrey nezdravě jiskřit. Zatímco Aubrey je vyznavačka středního proudu, Beca neustále hledá nové cesty, Aubrey jde hlavně o vítězství v prestižním klání školních vokálních skupin, Beca na nějakou soutěž zvysoka kašle. Liší se prakticky ve všem a jako silné povahy se jednou musí nevyhnutelně střetnout.


Já absolutně miluji tenhle film. Dlouho jsem se přemlouvala k tomu, abych se na tento film podívala, protože normálně takové filmy nemusím. Jenomže tohle bylo absolutně jiné. Díky Fat Amy jsem se musela každou chvilku opravdu nahlas smát. Film ve mně probouzel, ale taky i jiné pocity. A to je asi všechno, co si od filmu přeji, aby ve mně probouzel emoce. Také to, že bych si z filmu měla odnést nějakou hlubší myšlenku. I tenhle film má hlubší myšlenku. Když k sobě nikoho nepustíte a uzavřete se přede všemi, znamená to, že prostě budete sami. A nikdo nechce být sám. Dřív nebo později budete chtít mít u sebe někoho blízkého.

,, ,Ale ty ses přede mnou uzavřela.'
,Uzavřela jsem se přede všema, je to tak lehčí.'
,A taky je to samota.'"

Trailer 


Share:

0 komentářů:

Okomentovat