středa 29. června 2016

#27 •Poslední dopis od Tvé lásky•

Ahoj!
Po delší době jsem tu znova s citáty z knihy :) Doufám, že se vám budou líbit. Jsou z knihy Poslední dopis od tvé lásky. Tahle kniha je plná nádherných myšlenek. ♥


  • Měla jsem pocit, že když dokáže úspěšně předstírat a všichni ji uvěří, možná se přetvářka nakonec změní ve skutečnost.
  • Ve válečné zóně je to mnohem jednodušší, pomyslel si. Bezpečnější. Ve válečné zóně vždycky víte, kdo je nepřítel.
  • Přímo vibrovala energií, o níž však měl pocit, že ji vnímá jen on.
  • Dej mu své tělo, jestli musíš, má lásko, ale nedávej mu své srdce.
  • Miloval tuhle chvíli, kdy se touha a příležitost vzájemně sbíhají.
  • Teď mám tušení, že už tehdy jsem byl do Tebe zamilovaný, jenomže my muži jsme kolosálně neschopní vidět, co máme přímo před nosem.
  • Mo, zlato, musíš pochopit, že je flirtování a flirtování. Reggie s Jennifer se spolu královsky baví, ale ani jednoho by v životě nenapadlo podvést své partnery. Ano, flirtují spolu, jenže se takhle baví v místnosti plné lidí, nesnaží se schovat. Kdyby to mysleli byť jen trochu vážně, opravdu si myslíš, že by se takhle chovala před Larrym?
  • Poprvé za celou dobu si nepřipadala jako cizinka ve světě, o němž všichni tvrdili, že je v něm doma.
  • Věř, že tu jsem. Věř mým činům, mým citům. Nic jiného nabídnout nemůžu.
  • Kapela začala hrát, Felipe spustil na trubku, ona se dívala s tváří rozzářenou světlem svíček a potěšením a on ji tajně pozoroval a s nepochopitelnou jistotou věděl, že je jediná žena, která v něm kdy dokázala probudit takové pocity.
  • Mám strach z toho, co k tobě cítím. Bojím se někoho tak moc milovat.
  • Četla o budoucnosti, která už nenastane. O lásce, bez které nedokázala žít.
  • Neodvažoval se ani si představit, jaké by to bylo každé ráno se vedle ní probouzet, tu absolutní euforii, že ho miluje a že on jí může lásku svobodně oplácet.
  • Něco se v něm sevřelo a on si s bodavou bolestí uvědomil, že už nikdy nebude nikoho milovat tak, jako miluje Jennifer Stirlingovou.
  • A pak se v ní ztratil, cítil její vlasy, které mu přejížděly po tváři a hrudi, její rty na své kůži, její prsty, a pochopil, že jsou lidé, pro něž existuje jen jeden jediný člověk, který je jejich chybějící součástí.
  • Takže každá láska, která není snadná nebo nekomplikovaná, musí skončit tragicky?
  • Věří, že jsou vzájemně tak propojeni, že to nevadí, protože ona chápe, co jí chce doopravdy říct.
  • Muži jsou často mnohem křehčí, než se zdají, že?
  • Mám strach, že mě nikdy nikdo nebude takhle milovat.
  • Já se nechtěla zamilovat.
  • Chtěla bych si být jistá, že jednám správně. Že to bude stát za všechnu tu bolest, kterou způsobím.
  • Víte, na zlomené srdce nemají monopol jen mladí.
  • Díky ní si uvědomila, že věk člověka neochrání před nebezpečím lásky.

Zdroj

Share:

0 komentářů:

Okomentovat