sobota 2. července 2016

Prázdninový read-a-thon •1•


Ahoj!
Dnešním dnem začaly prázdniny a pro mě to znamená spousta čtení. Nemám moc plánů a tak jsem se rozhodla, udělat si dvouměsíční read-a-thon. Upřímně se na to moc těším, protože jsem dlouho neměla tolik času číst. Nejspíš budu tuhle ,sérii' vydávat vždy na konci týdne, kdy zrekapituluji, co jsem již přečetla a co mám dále v plánu. Takže se vrhneme na to. Doufám, že se vám články budou líbit a určitě mi napište, co se chystáte dělat o prázdninách dělat vy. ♥


Svůj read-a-thon jsem začala knihou Kdybychom se neviděli. Měla jsem ji už rozečtenou, takže jsem začala někde na straně 132. Mám v plánu zůstat dlouho do noci vzhůru, abych ji dočetla, a musím říct, že se mi ta kniha opravdu líbí. Je plná emocí.


Po tom bych se ráda pustila do čtení Všem klukům, které jsem milovala. Teď mám neuvěřitelnou chuť číst zamilované románky. Především chci něco jednoduchého, abych nemusela myslet. Obálka kniha ve mně vyvolává klid a radost a to je přesně to, co právě potřebuji.


Sice jsem tuhle knihu neměla v plánu, ale najednou mám neuvěřitelnou chuť si ji přečíst. Audrey se vrací, má nádhernou obálku a já věřím tomu, že se mi kniha bude líbit. Jde o zajímavé téma a navíc mě strašně láká ta obálka.


Poslední kniha, kterou bych si chtěla tento týden přečíst je Kniha vzpomínek. Jde taky o knihu, kterou jsem neplánovala číst, ale najednou mám na ni neuvěřitelnou chuť. Tak tohle by bylo asi všechno pro můj první článek o read-a-thonu. Doufám, že budu mít na čtení hodně času a doufám, že vy si budete prázdniny užívat tak, jak si přejte.

Mějte se krásně
Nicole ♥
Share:

2 komentáře:

  1. Prázdniny na čtení knih by se mi taky hodily :-) Tak přeji hodně přečtených knih!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych možná radši měla nějaké aktivní plány na prázdniny, než si jenom číst :D Děkuji! :)

      Vymazat