neděle 26. července 2015

Colleen Hoover - Bez naděje

Název: Bez naděje
Autor: Colleen Hoover
Překlad: Jana Jašová
Originální název: Hopeless
Série: Bez naděje (1.)
Rok vydání: 2013
Počet stran: 384

Sky, sedmnáctiletá holka, která bydlí i adoptivní matky Karen a celý život se učí doma, se rozhodne, že by se ráda zapojila mezi své vrstevníky ve škole. Její jediná kamarádka Six, dolétá na druhou stranu země. Jelikož Karen bojuje proti vší elektronice, koupí Six Sky její první telefon. Když přichází do školy, potkává tam Holdera, kluka s ošklivou pověstí. Protože jak Sky tak i Holder nemají pěknou pověst, dají se do řeči a zjišťují, že mají společného víc, než si myslí.

Když jsem si knihu v knihovně brala, neměla jsem ani pořádně tušení, o čem bude. Jenom jsem o ní hodně četla na internetu, tak jsem si ji prostě vzala. Opravdu mě překvapilo, když jsem ji začal číst a nemohla se od ní odtrhnout. Musela jsem u sebe knížku mít opravdu všude a hned po téhle knížce jsem se pustila na další díl. Podle mého názoru, kniha měla všechny prvky, jaké by pro mě měla kniha mít. Když jsem dočítala poslední stránky, bylo mi líto, že tahle kniha nemá těch stránek více. Zanechalo to ve mně silné dojmy. Přišlo mi, jako bych životy hrdinů prožívala i já sama, což mi přišlo naprosto úchvatné, protože takhle by to, podle mě, mělo být u každé dobré knížky.

Knížku ,,Bez naděje" řadím ke knížkám, které by si měl přečíst každý. Co jsem četla recenze a názory od jiných lidí, tak v každém příběh nechal nějakou stopu. A i přes začáteční obavy, že to bude nějaký tuctový příběh, nebyl. Podobný příběh jsem snad nikdy nečetla, protože to prostě bylo geniálně vymyšlené.

Od Colleen Hoover to byla moje prvotina, ale musím říct, že určitě ne poslední knížka. Její styl psaní je prostě úžasný. Líbilo se mi, že i když je to příběh hlavně o lásce, nejde v knize jenom o to a není tam všechno krásné, šťastné a tak dále. Hrdinové mají i problémy, což mi je mnohem více sympatické, než kdyby žádné neměli.

Dávám 5* z pěti, protože kniha patří k mým TOP.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat