sobota 25. července 2015

Udělala jsem si obří radost v Praze #4

Ahoj!
Vítám Vás u dnešního Čím jsem si udělala radost. A jelikož mám 33 nových knih, musím upozornit, že tenhle článek bude hodně dlouhý. Většina knih je samozřejmě z Levných knih, protože v Praze mají spoustu poboček a já jsem (samozřejmě) musela zajít do všech. No, nebudu to už zdržovat a pojďme na to,

První kniha je Losing it od Cory Carmackové. Řekněme, že jsem si do Prahy pro tuhle knihu jela. Dlouho jsem o ní slýchala, a protože mě téma přišlo zajímavé, hned, co jsem si ji našla v knihkupectví, musela být moje. Knihu mám už  přečtenou a brzo vám na ni napíšu recenzi.


Kniha, která byla jako dárek k časopisu Psychologie, je Dantův klub a napsal ji Matthew Pearl. Ano, ten časopis jsem si koupila hlavně kvůli té knize. I když to má být detektivka a já detektivky moc nečtu, tohle rozhodně nešlo odmítnout. Prostě časopis i kniha museli jít se mnou.


Další tři knihy jsou si dost podobné. První dvě jsou od Keri Smith a je to (nečekaně) Destrukční deník a Tohle není kniha. U těchto dvou knih, jsem přemýšlela, jestli mám dělat vlogy z toho jak ,,tvořím a ničím". Často jsem to sledovala, a protože mě to bavilo číst a sledovat, ráda bych to zavedla i tady. Tohle není kniha jsem dostala od kamaráda, protože jsem na to v knihkupectví zasněně hleděla, ale nakonec nekoupila.

Další hodně podobná kniha je The Pointles Book #Úplněmimoknížka od Alfieho Deyesa a musím říct, že je to hodně podobné těm dvěma předešlým knihám, ale já ji tam nemohla nechat samotnou.


Už hodně dlouho jsem koukala na Interview s upírem od Anne Rice. Jako malá jsem tenhle film úplně milovala, a protože jsem v období, kdy upřednostňuji knihy před filmem, ráda bych si přečetla, jaké je to v knižní podobně. Každopádně, Levné knihy nezklamaly a já jim znova můžu poděkovat (teď nemyslím za tu vyluxovanou peněženku).

Zapomenuté vzpomínky od Evy Kročíkové jsem si koupila jenom z jediného důvodu. Stálo to jenom 9 kč! Nemohla jsem to tam nechat ležet. V takových chvílích, kdy kniha nestojí ani 50 kč, se koukám ani o čem je, prostě musí jít se mnou!

Já vím,jsem blázen. Jednu anglickou knihu už mám a ještě jsem se k ní ani nepřiblížila, ale musela jsem si koupit další. Where the dead lay od Davida Leviena totiž se mnou flirtovala už od toho, co jsem do obchodu vešla. Podlehla jsem jejímu kouzlu a teď už je v mé narůstající knihovničce.


Jsem hodně pyšná na knihu od Emily Bronte Na větrné hůrce. Protože je to klasika a já jsem si dala knižní předsevzetí, že budu číst také klasiku, hned jsem po ní sáhla. Sice si nejsem jistá, kdy se k tomu dostanu, ale doufám, že mě to osloví, jako už tolik jiných lidí.

Strom ztracených vzpomínek od Sarah Delijani si ani nejsem jistá, proč jsem si koupila. Je možné, že kvůli té obálce, která je hodně zajímavá a moc se mi líbí v mé knihovničce. Ani nevím, o čem kniha je, takže až se do ní pustím, bude to takové překvapení.


Christy Raedeke napsala sérii Mayské proroctví a já neodolala a hned jsem si koupila první díl (Zápas o osud lidstva) a druhý díl (Hadí spirála). O mayská proroctví se zajímám a ráda o nich čtu, takže doufám, že mě tyhle dvě knihy také osloví. A navíc, každá stála 29kč, nemohla jsem je tam nechat!


A když už jsem procházela regály, všimla jsem si, že je tam kompletní triologie Chaos od Patricka Nesse. Všechny tři díly (Hlas nože, Temný ráj, Válka hluku) stála 29kč a tak jsem si řekla, že to zkusím. Nakonec jsem také zjistila, že je to dystopie, kterou čtu hrozně ráda a už se na ni nemůžu dočkat.


Když už jsem se dala na tu klasiku, nemohla jsem si odpustit samozřejmě Janu Eyrovou od Charlotte Bronte. Každého, koho znám a knihu četl, ji neustále vychvaluje. Takže jsem na to zvědavá. Další klasika je Šarlatové písmeno, které napsal Nathaniel Hawthorne. Uvidíme, co všechno se mnou nával té klasiky udělá.

Jen tak mezi tím, co jsem pochodovala jsem si vzala Pohrdání od Alberta Moravia. Obálka vypadá zajímavě a anotace si obvykle nečtu, takže se nechám překvapit.


Už delší dobu jsem koukala na Hrbáče, jehož autorem je Paul Féval. Vzala jsem ji spontánně, jako polovinu svých knih, co mám. Tak doufám, že se mi to vyplatí.

Co se mi ale nevyplatilo, byla kniha Princ Básník od Kathleen McGowan, protože jsem až po její koupi zjistila, že je to závěrečný díl triologie  já si nejsem jistá, jestli si chci kupovat další dva díly. Takže tohle je takové hodně nahnuté a začínám mít z toho depresi (a tohle není vtip).

Hodně jsem četla o knize, kterou napsal Zoran Drvenkar s názvem Sorry. Je to na mě trochu neobvyklý žánr, protože já moc thrillery nečtu, ale řekla jsem si, že změna je život a já musím zkusit něco jiného, než samé romány a depresivní čtení.


Teď si říkám, že jsem se v těch jiných žánrech docela rozjela, protože tu mám další thriller a to je Mysterium Tremendum od Sebastiana Rainera. Sama bych si jí asi nikdy nekoupila, ale jsem nehorázně ráda, že mi ji kamarád koupil, protože jsem po ní v obchodě tak pokukovala a nemohla se rozhodnout.

Tak teď jsem zjistila, že jsem si koupila druhý díl ze série, kterou nemám. Jde o sérii Láska, sex, touha a já mám druhý díl Co je šeptem... od Ali Cronin. Musím říct, že mám opravdu ,,štěstí" na to kupovat prostřední nebo konečné díly sérií, které nevlastním. Asi bych se měla začít dívat, co kupuji.


No, už přijdou na řadu knihy, které jsem dostala, protože jim hrozilo vyhozená a to bych já nesnesla. Protože jsou to staré knihy, které neznám, napíšu jenom názvy a autora, protože jsem si je sama nevybrala.

Maverick/ Lidstvo - Jerry Oltion, Bruce Bethke (je to sedmý, SEDMÝ, díl série)
Podraz ve vznešeném stylu - Inna Mirovská 
Na vlastní pěst - Boris Megreli



Na jedné lodi - Benoite Groult

Pak tam mám čtyři knihy v jedné:
Flirtování s Petem - Barbara Delinsky
Mstitel - Frederick Forsyth
Výročí - Amy Gutman
Podivný případ se psem - Mark Haddon

Výprava do pekel - S. Jaroslavcev



Divoký Tymián - Rosamunde Pilcher
Manželka boha kuchyně - Amy Tan
Ďábel žhavých nocí - Susan Howatch



Na nebezpečné půdě - Jack Higgins (opět závěrečný díl série)
Velká válka - Anton Myrer



xoxoxo Nienna ♥
Share:

0 komentářů:

Okomentovat