úterý 21. června 2016

Na co se chystám v létě 2016

Ahoj, ahoj

Po delší době opět přicházím s knižním článkem. Není to nic jiného, než moje čtecí plány na léto! Jojo, žádná originalita, ale co se dá dělat.

První knihu, kterou už čtu (pro mě už prázdniny začaly, takže tak) je Ty víš, že mě miluješ od Cecily von Ziegesar ze série Gossip Girl. Je to druhý díl. První díl jsem už četla a naprosto jsem si ho zamilovala. Stejně jako seriál, který jsem už dokoukala a nejsem si jistá, jestli můj život má ještě smysl. (Kdybyste někdo měl nějaký dobrý typ na seriál, šup sem s ním.)

Jsou světla, která nevidíme od Anthonyho Doerrra je kniha, kterou už všichni četli, jenom já jsem zase pozadu. Vzhledem k tomu, že se nejedná o nejhubenější knihu, budu ji číst v čase, kdy budu doma, abych se s ní nemusela tahat.

Kdybychom se neviděli od Cynthie Hand má být YA a to podle mého názoru k létu prostě patří, takže doufám, že se budu rozplývat nad dojemných románkem.


A kdo ještě nečetl Selekci od Kiery Cass? Ano, opět jsem pozadu. Obálka ve mně evokuje letní čas (i když je modrá) a úplně se vidím, jak polehávám u bazénu s ledovou kávou a čtu tuto knihu.

Delirium od Lauren Oliver jsem tak náhodou našla v knihovničce a řekla jsem si, proč ne. Přečíst si ji chci už dlouho a cítím, že na ni přišel čas.

Ve své knihovničce mám také knihu Všem klukům, které jsem milovala od Jenny Han a vzhledem k tomu, že už vyšel i druhý díl, přichází správný čas na to, abych si přečetla ten první. Někde tu lásku v létě vzít musím, když svojí nemám (Nicole aka nejvíc osamělý člověk na světě).


Třetí kniha ze série Gossip Girl Nechci víc než všechno má na obálce holky v plavkách, takže jsem neváhala jako letní čtení. Navíc také tahle série je příjemně oddychová a já mám v plánu si v létě hlavně odpočinout.

Sorry od Zorana Drvenkare je jedna z mála knih, která nezahrnuje románky a nechci číst pořád jenom jeden žánr. Navíc je to také dost tlustá a ty já nerada nosím po taškách. Vzhledem k tomu, že je to jeden z mála thrillerů, co mám v knihovně, doufám, že nezklame.

Alchymie věčnosti od Avery Williams je první díl ze série. Z nějakého neznámého důvodu mě strašně láká, tak jsem ji do své letní kupičky také přihodila.


Řekla jsem si, že půjdu do sebe a rozhodla si přečíst Romeo a Julii od Shakespeara. I když jsem ji už jednou četla a jednou poslouchala, miluji ji a chci si ji přečíst ještě jednou.

Další klasika je Jana Eyreová od Charlotte Bronte. Ve škole jsme koukali na kousek filmu a mně se to téma strašně líbilo, takže jsem si řekla, že samozřejmě sáhnu po knize. Obálka je sice příšerná, ale obsahu knihy to snad neuškodí.

Poslední klasika je Velký Gatsby od Fitzgeralda. Všichni nadšeně mluví o filmu, ale já si nejdříve chci přečíst knihu a léto je prostě ideální. Nejsem si jistá, že na klasiky budu mít náladu, ale poprvé v životě bych mohla svoje TBR dodržet a přečíst i něco z klasiky.


Předposlední knihou je Jíst meditovat milovat od Elizabeth Gilbert. Takhle kniha na mě v knihovně kouká už hodně dlouho a já mám najednou strašnou chuť přečíst si něco s takovým smyslem.

Poslední knihou je Final Cut - vrah z internetu od Veita Etzolda. Překvapivě se také nejedná o román a moje letní poselství je číst i knihy z Levných knih, takže vzhůru do toho a přejte mi štěstí ať aspoň 3/4 z toho všeho přečtu.


Jaké letní plány máte vy? 
Mějte se krásně
Nicole ♥
Share:

6 komentářů:

  1. Jsem zvědavá Gatbsyho :) Dost lidí prvně vidělo film a pak četlo knihu a jsou docela zklamaní :)

    kATY

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou světla, která nevidíme si chci taky někdy přečíst, takže nejsi poslední :-) Z toho co tu máš jsem četla akorát celou tu klasiku ;) Jinak já si udělala zásobičku z knihovny, takže jsem zvědavá, co z toho zvládnu a co půjdu vrátit, protože jsem přecenila své časové možnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama :D Je to asi blbé takhle říct, ale závidím ti, že nemáš tolik časových možností na čtení :D Já jich mám až moc a i když čtu ráda, radši bych si jinak užívala ;)

      Vymazat
  3. Pěkný seznam! Na Gatsbyho a Světla se také chystám :) Tak ať se Ti podaří seznamem prokousat až do konce :)

    OdpovědětVymazat