úterý 16. února 2016

Nakladatelský maraton 1.

Na projekt jsem narazila na blogu Wolf Draven's.


Projekt je zaměřen na knihy od jednoho určitého nakladatelství.
Já se dnes zaměřím na nakladatelství YOLI.


Jako první tady mám knihy od Johna Greena

  • Papírová města
  • Příliš mnoho Kateřin
  • Hvězdy nám nepřály

Od Yoli tady mám už jenom dvě knihy.

  • Rainbow Rowell - Eleanor & Park
  • Lauren Kate - Slza

Celkem mám jenom 5 knih :(

A ještě bych si chtěla pořídit


  • Colleen Hoover - Život jedna báseň
  • Abbie Rushton - Odpusť mi. Megan
  • Sally Green - Napůl zlý
  • John Green - Hledání Aljašky

  • Jennifer Niven - Všechny malé zázraky
  • Anna Todd - Polibek (After 1.)
  • John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle - Sněží, sněží
  • Francesca Haig - Kázání ohně
  • Ava Dellaira - Dopisy na konec světa
Mějte se krásně
xoxoxo
Nicole ♥



Share:

0 komentářů:

Okomentovat