pondělí 15. února 2016

Knižní dvoutýdenní 2. + 3.

Ahoj!
Protože jsem v uplynulých čtyřech týdnech kvůli škole neměla čas na čtení, rozhodla jsem se udělat jenom jeden článek a i tak to nebylo nic slavného. 


Za čtyři týdny jsem přečetla jenom 2 knihy. První knihou je Wicca od Cate Tiernan. Recenze je zde. Kniha nebyla ani špatná, ale ani výborná. Taková naprostá oddechovka, u které se ani trochu nemusí myslet. Ale kdo si ji chcete přečíst, nečtěte anotaci, je tam spoiler.


Poté jsem se chtěla pustit do knihy 1984 od Orwella. Knihu jsem začala číst, ale je to klasika s docela náročným stylem psaní, takže jsem na to prostě neměla sílu. Ale jinak se mi kniha líbila a určitě se k ní plánuji vrátit, jenom v nějakém méně náročném období. 


Když jsem Orwella odložila, vzala jsem si recenzní výtisk od Megaknihy.cz. Knihou je Poslední dopis od tvé lásky od Jojo Moyes. Kniha byla naprosto úžasná a brzy bude na blogu recenze. Kniha má také nádhernou obálku. Je to jeden z nejkrásnějších romantických příběhů, co jsem kdy četla.


Právě čtu recenzní výtisk od nakladatelství MOBA Pod hvězdou bláznů od Jarmily Pospíšilové. Jsem v půlce a kniha je zatím příjemná oddychovka. Taková milá usměvavá kniha. A ta obálka je naprosto nejnádhernější! 


Až dočtu Pod hvězdou bláznů, tak se pustím do Slunce na útěku od Františka Niedla. Jsem na to zvědavá a doufám, že se mi kniha bude líbit. Určitě mi napište, co jste za uplynulé týdny načetli vy. 

Mějte se krásně
Nicole ♥
Share:

0 komentářů:

Okomentovat