pondělí 1. února 2016

Měsíční chvástačka ► Leden 2016

Ahoj!
Po měsíci opět přicházím s chvástačkou. V lednu jsem neměla v plánu kupovat žádné knihy, ale nějaké se mi přece jenom za ten měsíc sešly. Celkem je to 6 knih.

Knihy, které jsem si koupila

Tento měsíc jsem si koupila 3 knihy a ze všech mám neuvěřitelnou radost. 
Jako první jsem si koupila 1984 od George Orwella. Je to první klasika, kterou jsem se rozhodla číst. Právě ji čtu a je poměrně taková zvláštní, ale strašně se mi líbí obálka u tohoto vydání.


Druhou knihou je Erebos od Ursuly Poznanski. Od této autorky jsem četla Saeculum a neuvěřitelně se mi líbilo, takže když jsem viděla v Levných knihách Erebos, nemohla jsem odolat. Navíc mě zaujal i příběh, kdy jde o počítačovou hru, která zabíjí nebo něco takového. Myslím, že by kniha mohla být zajímavá.


Poslední knihu, kterou jsem si koupila a je také z Levných knih je Životy, které jsme ztratili od Megan Crewe. Z téhle knihy mám úplně největší radost, protože jsem četla první díl a potřebovala prostě ten druhý. Jsem na to zvědavá a doufám, že se vyrovná prvnímu.


Knihy, které  jsem dostala

V lednu jsem dostala 2 knihy a za obě jsem neuvěřitelně vděčná. 
První knihou je Má noc je tvůj den od Melanie Rose. Sama jsem si ji vybrala a hodně mě zaujal mě nápad, že dívku zasáhne blesk a ona si myslí, že je někdo jiný, než doopravdy je. A kniha má navíc doopravdy úchvatnou obálku.


Druhá kniha, kterou jsem dostala je Údolí Tyrannosaura od Douglase Prestona. V Levných knihách jsem na ní pokaždé koukala a tak jsem ráda, že ji konečně mám. Taky má boží obálku a v knihovničce vypadá opravdu moc krásně.


Recenzní výtisky

Za leden tady mám jenom jeden recenzní výtisk, ale jsem z něj naprosto nejvíc nadšená. Je to Poslední dopis od tvé lásky od Jojo Moyes. Strašně se na ni těším, protože všichni si autorku chválí a já od ni ještě nic nečetla, takže to rychle musím napravit.


Tak tohle by bylo pro leden všechno. Na mě je to opravdu málo knih, takže jsem na sebe docela hrdá. Určitě mi napište, co jste si v lednu pořídili vy.

Mějte se krásně
xoxoxo
Nicole ♥
Share:

2 komentáře: