středa 3. února 2016

#26 •Wicca•

Ahoj!
Dneska jsem tu s citáty z knihy Wicca.

  • Čím to, že na mě měl Cal takový vliv? Tak zaprvé, byl úžasný. Ale nejen to. Byl jiný než ostatní kluci, které jsem znala. Když na mě pohlédl, opravdu se díval na mě. Nebloudil očima kolem, nevyhlížel kámoše, hezčí holky ani mi nevrhal kradmé pohledy na prsa - ne že bych nějaké měla. Vůbec nebyl plachý a nevybíral si podle sociálního postavení jako ostatní. Zdálo se, že na mě nebo třeba na Tamaru se dívá se stejným upřímným zájmem jako na Alessandru, Bree nebo jinou z místních bohyň.
  • V pohádkách to je vždycky tak, že je člověku předurčená jedna jediná osoba, oba se najdou a žijí spolu šťastně až do smrti. Cal byl předurčen mně. Neuměla jsem si vůbec představit, že by to mohl být někdo jiný. Ale co by to bylo za zvrácenou pohádku, kdyby se on hodil přesně pro mě, ale já nebyla předurčená jemu?
  • Je pravda, co se říká. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice.
  • Chtěla jsem být s ním a nikdy se od něj neodloučit.
  • ,,Aby nám připomínala, že s životem je vždycky spojená i smrt," (...) ,,Je tma ve světle, bolest v radosti a trny na růží."
  • Moje myšlenky se rozbíhaly, kam se jim zachtělo.
  • Jednou jsem někde četla, že na zhojení ran po vážném vztahu potřebujete polovinu času, po který celý vztah trval.
  • Byli jsme si příliš blízcí, abych před ním mohla mít takové tajemství.

Zdroj

Share:

0 komentářů:

Okomentovat