pondělí 23. listopadu 2015

Herečka ► Vždy toužila být herečkou

Název: Herečka
Autor: Magda Váňová 
Rok vydání: 2015, originál 2015
Počet stran: 368
Nakladatelství: Šulc-Švarc

Zdroj

Žofie Beladová už jako malá snila o tom, že bude herečka. Aby jí svět ležel u nohou. Její nevlastní otec ji věří a podporuje i když ji její matka v tomhle ohledu nevěří. Žofie vždy patřila k těm nádherným dívkám, za kterou se na ulici muži otáčí a jednou se za ní otočí muž, který ji vyfotí a ukáže režisérovi, který je z ní nadšený. Její kariéra herečky začíná, i když to opravdu nebude mít jednoduché.

,,Co nemáš se nemůže zlomit." 162


Pro mě byla kniha Herečka už druhým titulem od spisovatelky Magdy Váňové. První kniha se mi líbila, ale přišla mi taková průměrná. Za to takhle kniha, no wow. Neuvěřitelně se mi líbila a je to kniha plná srandy, dojetí i vážných situací.

Zdroj
Je to taková oddychová kniha, u které se nemusí přemýšlet, ale stejně si ji užijete. Moc krásná oddychovka pro náročné období. Rozhodně doporučuji.

,,Tu holku zoufale chtěl, k zbláznění po ní toužil." 86

Postavy byly psané tak reálně, že jsem si některé z nich tak oblíbila, že jsem žila jejich životy. Měla jsem strašně ráda Otomara a naprosto nenáviděla Vandu, byla strašně falešná a smutné je, že takový lidé opravdu existují.

Kniha ode mě dostala 4* a určitě doporučuji jako příjemnou oddechovku. Jednu hvězdičku jsem knize strhla pouze za to, že mi v ní něco chybělo, ale nedokážu popsat co. Nějaký ten hlubší smysl. Jestli máte stresové období a chcete si odpočinout, kniha Herečka je určitě pro vás to pravé!

,,Mezi velkými plány a naivními sny je určitý rozdíl." 209

Děkuji nakladatelství Šulc-Švarc! 

Knihu můžete koupit zde!
Share:

0 komentářů:

Okomentovat