neděle 1. listopadu 2015

#14 • Můj život u sousedů •

Ahoj!
Dnes tu máme citáty z knihy Můj život u sousedů. Tak si vezměte nějaký dobrý čaj nebo kafe, něco na zub, pohodlně se usaďte a přeji příjemné čtení.


  • Než se Garrettovi přistěhovali, chodila jsem tam přemýšlet. Potom jsem tam chodila snít.
  • ,,Člověk by neměl moc důvěřovat lidem, kteří si myslí, že jejich pravda je ta jediná správná," dodá přemýšlivě Jase, ,,protože když se jim postavíš do cesty, klidně tě sejmou."
  • V našem domě najdete všechno, co je šik, nóbl, high-tech a zářivě čisté. Jenom jeho tři obyvatelé by nejraději zmizeli někam úplně jinam.
  • Cítím, jak mi v břiše začínají mávat křídly ti motýlci, o kterých všichni mluví.
  • Stojí za mnou. Zase nebezpečně blízko. Voní čistou kůží a mátovým šampónem, Zdá se, že tady vlastně žádná vzdálenost nemůže být dost bezpečná.
  • Najednou mi dojde, že s Jasem můžu být, kým chci.
  • Většinou o osobních věcech mlčím, ale jeho tichá pozornost mi rozvazuje jazyk.
  • ,,Instinkt ti poví, komu věřit. Lidé ho mají stejně jako zvířata, jen ho neposlouchají. Ale to neznamená, že neexistuje. Znáš takový ten divný pocit, když se ti něco nezdá, ne? A naopak vnitřní klid, když je všechno v pořádku?"
  • Co na tom, že jsem pořád ta samá hodná holka jako vždycky, když to máma stejně nikdy nepozná?
  • Prostě jsem... Nikdy necítil to, co cítím, když se podíval na tebe.
  • Hypnotizuje mě jeho zasněný úsměv, který mi věnuje pokaždé, když mu něco říkám a a on poslouchá můj hlas a hltá celou mou přítomnost.
  • Ale pravdou je, že ve filmech to nikdy není tak hezké jako teď a tady s Jasem.
  • Mé tělo kopíruje jeho rytmus, jako by se radovalo, že ho má zpět, a už nikdy ho nechtělo pustit.
  • Život je tak skvělý. Moje tělo štěstím jenom zpívá, dny mám naplněny spokojenými chvilkami a je mi tak, jako ještě nikdy. A takhle je to vždycky, než se něco sesype. V jednu chvíli se člověk vznáší v euforii a opájí štěstím, ale stačí pár maličkostí a spadne do takového pekla, jaké si zatím ani neuměl představit.
  • Škoda, že všechny hezký holky chtějí sportovce nebo hodný hochy. To my lůzři vás potřebujeme nejvíc.
  • To, co se mi honí hlavou, nesmí být pravda, a tak Jase objímám, jako bych mu svým tělem, svými dotyky, svými rty chtěla předat všechnu lásku a sílu, kterou v sobě mám.
  • Kdybych zmizela ze světa, nikdo by si toho ani nevšiml.
  • Když se člověku přihodí něco velkého, promítne se to na jeho tváři?
  • Vyhnali mě z barevného ráje zpět do černobílé reality.
  • Vím, že jsem od pláče celá rudá a opuchlá, a taky se bojím, že teď, když už jsem začala brečet, nikdy nepřestanu.

Zdroj

Share:

0 komentářů:

Okomentovat