středa 7. října 2015

Písně, které pro mě něco znamenají

Ahoj!
Dnes tady bude článek o písničkách, které pro mě mají nějaký hlubší význam a dokáží mě vždy zlepšit den nebo mě přivedou na sentimentální vzpomínky. A nejen, že pro mě něco znamenají, jsou to písničky, které jsou navíc hrozně příjemné pro duši.

1) Seether - Broken ft. Amy Lee
Píseň, která je strašně smutná, ale já jsem pokaždé díky ní vždycky opravdu šťastná (ano, logika Nicole). Ale pro mě to má spojitost s tím nejkrásnějším týdnem, co jsem měla příležitost prožít. A především na jednoho mně hrozně blízkého člověka.

,,I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph, I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain away."

2) Archon - Snílek
Tohle je pro mě celkově pro mě strašně důležitá skupina. Zejména proto, že v ní hraje můj tatínek. Poslouchám je už od mala a vždycky pro mě budou nejlepší. Když jsem byla malá, věřila jsem, že tahle píseň je o mně.

,,Se svou starou kytarou
zahrál píseň prastarou
on však štěstí nepoznal
tak mu dejte, co si v duchu přál."

3) Láska do neznáma - Zůstaneme kamarádi
Tahle píseň pro mě není moc šťastná, spíše naopak. Připomíná mi někoho, o koho jsem přišla. Bohužel, vlastní vinnou. Podle mě je důležité si to připomínat, abych takovou chybu už nikdy neudělala.

,,Ano, přesto všechno, že se máme tolik rádi.
Promiň, za to, ale zůstaneme kamarádi. Jsi fakt
príma holka, mám tě rád. Ale miluju už jinou a tak to
bude napořád."

4) Edguy - Save me
Tak tohle je jedna z písní, díky které mám moc krásné vzpomínky. První vzpomínka je, že jsem na tuhle píseň tančila s tátou ploužák. Nemusím psát, jak moc úžasné to bylo. Dále jsem na tuhle píseň tančila s přítelem a hlasitě jsme oba u toho spíše křičeli než zpívali save me.

,,That you are gonna save me
Somehow I got a notion
Just a little affection on this cold and windy road
Save me, from a state unemotion
Just a little affection on this cold and windy road."

5) Kygo - Firestone
Výhoda velkého města je, že když tam budete dělat blbosti, uvidí vás akorát naprosto neznámí lidé. Tak jsem jednou byla u sestřenky v Praze a rozhodly jsme se, že se večer půjdeme projít. Samozřejmě jsme si koupili nějaké to vínečko a když jsme se dostaly na Václavák, nešly jsme, ale tančily jsme se sluchátky v uších, právě na tuhle píseň.

,,So take me up, take me higher
There's a world not far from here
We can dance in desire
Or we can burn in love tonight."

6) Ed Sheeran - I see fire
Jako milovník Hobita, tuhle píseň opravdu zbožňuji! Navíc, mám s touhle písničkou spojeného jednoho kamarády a všechny naše společné zábavné chvilky.

,,If this is to end in fire
Then we should all burn together
Watch the flames climb high
Into the night."

7) Duff - Dopis
Tahle píseň je opravdu neuvěřitelná. Když jsem ji slyšela poprvé, brečela jsem u ní jako želva. Klip na tuhle písničku je srdcervoucí. Hodně jsem ji poslouchala, když chtěl jít můj nejlepší kamarád do armády a já o něj měla samozřejmě strach.

,,Noci jsou kruté, já jsem tak zmrzlý
ale si tu se mnou, si můj plamínek v hrsti
vrátil bych se domů i s kulkou v srdci
všude kolem nás jsou hladový vlci
si jediný důvod proč umím se smát
zaléhám pod deku, snažím se spát
každou noc si o tobě nechávám zdát
a díky těmhle snům nemám strach."

8) FM Static - Tonight
Díky téhle písničce mám vzpomínky na jednu nádhernou noc, která pro mě znamenala strašně moc. Byla to jedna z nocí, kdy jsem se cítila opravdu nekonečně. 

,,I remember the days we spent together
were not enough
and it used to feel like dreamin'
except we always woke up
Never thought not having you
here now would hurt do much."

9) Daughtry - Waiting for superman
Tahle písnička pro mě znamená snad nejvíce. Je to moje a přítelova společná píseň. Už od začátku toho, kdy jsme si spolu začali psát jsme usoudili, že to prostě bude naše společná píseň.

,,She's talking to angels, counting the stars
making a wish on a passing car
she's dancing with strangers, falling apart
waiting for superman to pick her up
in his arms, in his arms
waiting for superman."

10) Nickelback - Far away
Už ani nevím, proč pro mě tahle píseň tolik znamená, každopádně ve mně pokaždé vyvolává velmi silné pocity.

,,That I love you
I have loved you all along
And I miss you
By far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
stop breathing if
 I don't see you anymore."

Tak tohle by bylo všechno.
Doufám, že se vám článek líbil.
Jaké jsou vaše písně, které pro vás něco znamenají?
Jsem za vás všechny moc ráda.
Nienna
xoxoxo

Share:

1 komentář: