čtvrtek 29. října 2015

Jamie McGuire - Nádherná svatba

Název: Nádherná svatba 
Originální název: A Beautiful Wedding
Autor: Jamie McGuire
Překlad: Jana Pacnerová
Série: Beautiful (3.)
Rok vydání: 2015, originál 2013
Počet stran: 124
Nakladatelství: Fortuna Libri

Stane se obrovská nehoda při která umře spoustu lidí a bohužel je do téhle nehody zapleten i Travis, životní láska Abby. Abby chce svého Travise nadevše chránit, tak ho požádá, aby si jí vzal. Řekne ano a ještě ten den pojedou do Vegas, kde se vezmou, aby měl Travis dokonalé alibi.

,,V momentě, kdy jsem tě potkal, jsem věděl, že na tobě je něco, co potřebuju. Nakonec vůbec nešlo o něco. Šlo prostě jenom o tebe." (str. 11)

Potom, co mi kniha přišla, jsem zjistila, že je třetí ze série, takže jsem z jejího přečtení měla trochu strach, ale kniha je opravdu kraťoučká, tak jsem se do ní pustila. A zjistila jsem, že to, že jsem nečetla první dva díly mi ani moc nevadilo. Samozřejmě tam bylo pár věcí, kterým jsem nerozuměla, ale nebylo to nic, kvůli čemu bych si tu knížku nemohla přečíst.

Děj knihy není nic náročného, prostě taková oddechovka. Musím přiznat, že přesně takovou knihu jsem teď potřebovala. Něco, co je dost poutavé na to, abych od toho neodešla. Dost nenáročné, abych se u toho rozplývala a zasmála se, prostě parádní nenáročná knížka pro náročné období.

,,To, co se chystáme udělat, je nevyhnutelné, a Travis Maddox mě miluje tak, jak o tom většina lidí jen sní." (str. 17)

I zpracování knihy je boží. Nádherná obálka, která se bude skvěle vyjímat v mé knihovničce. Krásné rozdělení kapitol, které jsou vždy rozděleny na pohled Travise a pohled Abby. Řádkování a velikost písma je úplně super na to, aby se to dalo skvěle číst. Tahle kniha se prostě povedla. 

Pokud hledáte příjemnou oddychovku, na jeden podzimní večer, tak kniha Nádherná svatba je určitě to pravé. Knize dávám plný počet hvězdiček, protože ji nemám co vytknout.

,,Stačilo pár měsíců, aby se ta drobná žena vedle mě stala celým mým světem." (str. 22)


Share:

0 komentářů:

Okomentovat