sobota 18. července 2015

Udělala jsem si radost #1

Ahoj!
Dnes, snad poprvé, jsem z autobusové zastávky domů hnala neskutečnou rychlostí. Věděla jsem, že doma na mě čeká balík a v něm šest nádherných knih.
Jako první je to kniha Rozdělená srdce od Bettiny Belitz, která má opravdu nádhernou obálku.
Další kniha je Umět milovat od Katie Cotugno, která mě uchvátila svou anotací.
Dále jsem si objednala Soud padlých andělů od Jamese Kimmela JR. a tady mě nadchla jak obálka, tak i anotace.
Na základě nekolika pozitivních recenzí jsem do košíku přidala také Ahoj z nebe od Laurie Frankelové.
V neposlední řadě jsem si objednala Isolu od Isabele Abedi, protože tuhle knihu četla moje kamarádka a myslím, že říkala, že se ji knížka líbila.
A šestá kniha je Sněženky od A. D. Millera, která mě naprosto uchvátila slovy na obálce, kde se píše: ,,Sněženka: 1. Brzy na jaře kvetoucí cibulnatá rostlina s bílými kvítky. 2. Moskevský slang; mrtvola pohřbená nebo ukrytá pod sněhem, která se objeví s jarním táním."
Takže tohle by bylo pro dnešní článěk asi vše. Jsem ze všechn knih opravdu strašně moc nadšená a těším se, až si je přečtu. Doufám, že se Vám článek líbil.
Mějte se! Nienna ♥
Share:

0 komentářů:

Okomentovat