sobota 18. července 2015

Květnová návštěva

Ahoj!
Dneska jsem se konečně dostala do knihovny a nabudilo mě to zase opravdu super optimismem. Dneska jsme se tak nějak shodly s kamarádkou, že si založíme knihovnu, tak snad nám to jednou vyjde. A teď už ke knihám, které jsem si půjčila.
První knížka, kterou jsem si půjčila je Takhle to končí od Kathleen MacMahonové.
Proč jsem si danou knihu vybrala? Nejvíce mě zaujala slova na obálce. ,,Příběh lásky, kterou nikdo nečekal. Příběh lásky, které změnila život."
Co se mi na knize na první pohled líbí? Zaujal mě název a obálka.
Znám autorku? Něco jsem o ní slyšela, ale nic jsem ještě nečetla.
Jak se na knihu těším? Jelikož mě zaujala i anotace i vzhled, tak se na knížku těším opravdu dost.

Další kniha je Útěk od Alice Munroové.
Proč jsem si knihu vybrala? Zaujala mě obálka a fakt, že jde o povídky.
Co se mi na knize na první pohled líbí? Především obálka.
Znám autorku? Neznám, jde o premiéru.
Jak se knihu těším? Vůbec nevím, co mám od téhle knížky čekat, ale těším se.

Třetí kniha je S hlavou v oblacích pejru od Kateřiny Petrusové.
Proč jsem si knihu vybrala? Hodně jsem o ní četla, tak jsem se rozhodla, že ji taky zkusím.
Co se mi na knize na první pohled líbí? Protože jsem si v knihovně teď brala samé tlusté knihy, uvítala jsem, jak je hubená.
Znám autorku? Neznám.
Jak se knihu těším? Jelikož jsem slýchala pozitivní recenze, jsem na ni zvědavá.

Dála jsem si vybrala Gabrielovo inferno od Sylvaina Reynarda.
Proč jsem si knihu vybrala? Opravdu mě zaujala anotace a nápad na příběh.
Co se mi na knize na první pohled líbí? Líbilo se mi, že kapitoly nejsou nijak moc dlouhé, protože se mi kniha potom lépe čte a navíc mám větší šanci, že stihnu dokončit kapitolu, než budu muset knihu zavřít.
Znám autorku? Opět neznám.
Jak se knihu těším? Na Gabrielovo inferno jsem se těšila ze všech nejvíce, takže jsem ji už začala číst.

Také jsem si vzala druhý díl s názvem Gabrielův očistec.
Proč jsem si knihu vybrala? Protože nemám ráda, když přečtu první díl a nemám u sebe další.
Co se mi na knize na první pohled líbí? Rozlišení stránek.
Znám autorku? Neznám.
Jak se knihu těším? Uvidíme po dočtení prvního dílu.

A poslední kniha, kterou jsem si půjčila je, Poznáš to z polibků od Julie Quinnové.
Proč jsem si knihu vybrala? Upoutal mě název.
Co se mi na knize na první pohled líbí? Nic mě přímo neuchvátilo.
Znám autorku? Něco jsem o autorce už slyšela.
Jak se knihu těším? Jsem zvědavá, o čem kniha bude.

Tak tohle bude všechno pro dnešní návštěvu v knihovně, kde jsem se zase neudržela a půjčila si více knih, než jsem měla v plánu, ale rozhodně si to nevyčítám. Tak uvidíme, jak se knihy budou líbit.
Mějte se!
Nienna




Share:

0 komentářů:

Okomentovat