sobota 18. července 2015

Červnová návštěva

Ahoj!

Opět jsem navštívila knihovnu. Šla jsem tam s úmyslem půjčit si maximálně čtyři knihy, ale znova se to lehce zvrtlo. A nakonec jsem si teda z knihovny odnesla osm knih.

První kniha je Světlo mezi oceány od M. L. Stedmanové.

Kniha mě především zaujala obálkou, protože ta se opravdu povedla. Dále mě také zaujala anotace a citát na zadní straně, který zní "Dobro a zlo můžou být jako dva hadi zapletení do sebe tak, že je od sebe nerozeznáš, dokud je oba nezastřelíš, a pak už je pozdě." Ale nejvíce mě kniha zaujala obálkou. Od této autorky jsem ještě nic nečetla, ani jsem o ní neslyšela, takže jsem na to zvědavá. Na knihu se těším a jsem zvědavá, jestli mě zaujme obsah tak, jako obálka.

Druhá kniha je Sto jmen od Cecelie Ahernové.
Po téhle knížce jsem si vzala proto, že mě zaujalo to, co je napsané zezadu. Nejvíce "Sto jmen, sto lidí, sto osudů…". Na první pohled se mi líbila obálka, která je na jednu stranu obyčejná, ale na druhou stranu se mi něčím hrozně moc líbí. Od téhle autorky jsem už pár knih četla a moc se mi líbí její styl psaní. Doufám, že mě ani tentokrát autorka nezklame.

Dále je tady kniha Bez naděje od Colleen Hooverové.
Protože jsem už u hodně knižních blogerů/youtuberů našla tuhle knihu, rozhodla jsem si ji také půjčit. Nejvíce mě zaujal zase nápis ,,Je lepší zjistit pravdu, nebo věřit lžím?" Také se mi hodně líbí obálka. Od autorky jsem nic nečetla, ale jsem na ni zvědavá. Na knihu se těším hodně, protože jsem na ni slýchala jenom samé pozitivní recenze.

Samozřejmě jsem si musela půjčit i druhý díl Ztracená naděje také od Colleen Hooverové.
A půjčila jsem si ji ze stejného důvodu jako první díl.

Další kniha je Roztomilé malé lhářky, které napsala Sara Shepardová.
Tuhle knížku jsem už jednou četla, ale nic moc si z toho nepamatuji a hlavně jsem v tom potom nepokračovala. Koukám se na seriál, který naprosto miluju. Nejvíce se mi líbí filmová obálka, kde jsou všechny dívky. Jak už jsem psala, jednou jsem tohle už četla, takže autorku trochu znám. Na knihu se hodně těším, protože si chci přečíst i následující díly.

Pak jsem si ještě půjčila knihu od Grégoire Delacourte Na první pohled.
O téhle knížce jsem už taky někde četla, ale v knihovně jsem ji vzala jenom proto, že mně prostě padla do oka a tak jsem ji popadla a šla. Hrozně se mi líbí obálka knihy a vzhled uvnitř knihy. Od autora jsem nikdy nečetla, takže jsem na to více než zvědavá.

Předposlední kniha je Esej o tragédii od Elizabeth Labanové.
Věc, která mě přinutila si knihu půjčit, byl název, který se mi hrozně líbil. Taky jsem o ni už něco četla a slyšela pozitivní recenze. Hodně se mi líbí obálka, která je jednoduchá, ale přesto krásná. Od autorky jsem nic nečetla, takže to znovu bude premiéra.

Poslední kniha je od Nicholase Sparkse Talisman.
Půjčila jsem si ji hlavně proto, že Sparks je můj nejoblíbenější autor a jeho knihu upřímně miluji. Líbí se mi obálka, která je zajímavě udělaná. Nicholas Sparks je pro mě naprosto ten nejlepší autor a knížky, která jsem zatím od něj četla mě dohnaly k slzám. Na tuhle knížku se těším snad úplně nejvíce.

Tak tohle by bylo z červnové návštěvy v knihovně vše.

Nienna :)
Share:

0 komentářů:

Okomentovat