čtvrtek 7. července 2016

Mallory

Zdroj

Mallory

Dokumentární
Česko, 2015, 101 minut
Režie: Helena Třeštíková

Zdroj
Každej den je dřina.

S Mallory se život nemazlil, ona se však po porodu syna dokázala vymanit z drogové závislosti a zvládla i období, kdy se ocitla s dítětem na ulici a žila jako bezdomovec. Mallory dnes na střední odborné škole studuje obor Sociální činnost a své uplatnění nakonec nalezla v pomoci těm, jejichž životy zná nejlépe - lidem na okraji společnosti. Film je tak kromě jiného filmem o naději, že každý má šanci změnit svůj život.

Zdroj
Film Mallory je pro mě velmi rozporuplný. Po tom, co jsem film viděla poprvé, byla jsem z něj unešená. Jenomže po tom, co jsem vyslechla pár názorů od přátel, co ten film viděli, trochu jsem se zamyslela. V ději jsou takové věci, co mi moc nedávají smysl a některé scény vypadají neuvěřitelně nahrajě. I přes to si myslím, že film určitě stojí za zhlédnutí. Film měl podle mě ukázat na to, že je vždycky nějaká naděje.


,,Heroin byl pro mě i chlap. Milovala jsem heroin tak živelně, jak může ženská milovat chlapa."

Opravdu mě zaujala režisérka a to, že film vytváří tím, že si najde nějakou náhodnou osobu a sleduje její příběh. Je to nesmírně zajímavé. Hlavně mě překvapil konec. Čekala jsem, že to skončí naprosto jinak. Určitě je dobré film shlédnout. Nesmíme v tom ale hledat nějaké filmařské zázraky. Je mi líto lidí, jako je Mallory, jelikož se jí smůla opravdu lepila na paty. I přes to ale nepřestala doufat a to se ji vyplatilo.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat