čtvrtek 21. července 2016

Dopisy mě osvobozují ► Všem klukům, které jsem milovala

zdroj

Všem klukům, které jsem milovala

(Všem klukům, které jsem milovala #1)

Jenny Han

Lara Jean se ze zamilovaností dostává svým vlastním způsobem. Pokaždé, když se do nějakého kluka zamilovala, napsala mu dopis o všem svých citech, aby se odmilovala. Poté je dala do staré krabice na klobouky a tím to pro Laru Jean bylo vyřešené. Až do dne, kdy někdo její všechny dopisy poslal. Musela se vypořádat s tím, že se najednou její bývalé lásky věděli o všech jejích citech. A možné její city vždy nebyli jenom jednostranné, i když si to myslela.

,,Mít v rukou něčí srdce je moc velká zodpovědnost."

Knihu jsem měla doma už skoro rok a čekala jsem na vhodnou chvíli, kdy si ji přečtu. Hele a je tady léto a pro léto je tahle kniha jako stvořená. Jde o neuvěřitelně jednoduchou knihu, u které jsem se musela usmívat. Byl to skvělý dívčí románek. Kniha byla neuvěřitelně čtivá. Do čtení jsem se ponořila a než jsem se nadála, byl konec a já si řekla, že si musím koupit další díl. Během čtení jsem si perfektně odpočinula a chvilkami jsem se taky dost bavila.

,,Víš, jaké to je, mít někoho rád tak moc, že se to nedá vydržet, a vědět že ten člověk Tvoje city nebude nikdy opětovat?"

Hlavní hrdinka Lara Jean je naprosto skvělá. Byla vykreslena tak neuvěřitelně realisticky, že bych si opravdu dokázala představit, že taková holka se mnou bude chodit do třídy. Nejúžasnější na ní byla její ztřeštěnost, nad kterou jsem se opravdu musela usmívat. Joshe jsem si teda ale moc neoblíbila. Sice byl taky realisticky vykreslený, ale jako postavu jsem ho ráda neměla a nemám nejmenší tušení proč. Za to Petera jsem si oblíbila už v první scéně-

,,Jsi podle mě jeden z nejvýjimečnějších lidí na téhle škole a mně je jen líto, že o tom neví víc lidí. Anebo možná ne, protože někdy je fajn být jediným člověkem, který něco ví."

Závěrem, knihu jsem si opravdu zamilovala. Zbožňuji to, když mi kniha jen tak utíká pod prsty a po dočtení zavřu knihu a usměju se. Knize jsem dala 4* jelikož se nejedná o knihu, která by mi změnila život, ale na jednoduché letní čtení je jako stvořená. Rozhodně doporučuji.

,,A pak se na něj usměju, ale stojí mě to fakt hodně úsilí. Ale kdybych se neusmála, tak se rozbrečím."
Share:

0 komentářů:

Okomentovat