sobota 5. března 2016

Jak rychle se všechno mění ► Pod hvězdou bláznů

¨

Autor: Jarmila Pospíšilová
Název: Pod hvězdou bláznů
Žánr: Román
Rok vydání: 2016
Počet stran: 200
Nakladatelství: MOBA

Jana a Lucie jsou naprosto odlišné sestry. Jedna žije na malé vesničce se svojí malou dcerkou, která je nemocná. Nejraději maluje a přesně takhle si  představuje svůj ideální život. Zatímco druhá žije ve městě, o peníze nemá nouzi a do jisté chvíle si myslí, že má ideální život. Je možné, že sestry si k sobě znovu najdou cestu?

,,Dva osamělí poutníci, kteří měli společný kousek cesty." 21

Pod hvězdou bláznů je strašně krásná kniha. Oddechová a vyvolává milý úsměv na tváři. Není to překotný příběh. Ale je neuvěřitelně krásně zpracovaná. Ta obálka! Kniha se stala jednou z nejkrásnější knihou v mé knihovničce. I stránky jsou zpracovány tak krásně, že se kniha rychle čte.

,,Proč jsi teda se mnou?
Protože nemůžu být bez tebe." 60

Nejlepší mi na knize přišlo, že šlo o běžný příběh ze života. Uvěřitelné, téměř skutečné. Kniha také nese určité ponaučení. Když jsem měla náročné období, kniha pro mě byla jako dělaná. Hledala jsem přesně něco takového. Nemusela jsem u knihy přemýšlet, ale přesto se mi kniha moc líbila.

,,Na sobě nikdo chybu nevidí, ale na druhých, to už je něco jiného." 191

Knize jsem se rozhodla dát 79% a určitě doporučuji všem, kteří hledají něco na náročné období. U knihy můžete úplně vypnout a vnímat příběh.

Share:

0 komentářů:

Okomentovat