pátek 19. února 2016

2. polička

Ahoj!
Dnes tady jsem s druhou částí mojí knihovny.


Moje druhá polička je zaplněná oblíbenými knihami a knihami, co pěkně vypadají. Jako jediná není úplně zaplněná, protože čekám na další TOP knihy. 


Jako první jsou knihy se stejnou tématikou. V obou je téma učitele a studentky. Nepoučitelnou jsem četla nedávno a recenze by měla být na blogu. Zařadila jsem si sem, protože má neuvěřitelně krásnou obálku. Losing it jsem už také četla a moc se mi líbila. Kniha je plná romantiky, takže pro mě je tady zařazená jako top kniha.



Kdybychom se neviděli, jsem sice nečetla, ale všichni si ji chválili, takže jsem si jistá, že až ji dočtu, bude sem patřit kvůli top titulu. Buďme upřímní, i ta obálka je opravdu nádherná. Delirium jsem také nečetla, ale ta obálka je podle mě jedna z nejzajímavějších. Nemůžu se dočkat, až si tyhle dvě knihy přečtu. 


Kromě všeho toho jednoduchého čtení mám tady zařazenou i klasiku jako je Pýcha a předsudek, který má tu nejošklivější obálku, co jsem kdy viděla. Naštěstí nesoudíme knihy podle obalu, ale podle příběhu uvnitř a už se chystám udělat si vlastní názor na Pýchu a předsudek. Také tu mám 1984, který právě čtu (ale až článek vyjde, tak knihu budu mít dočtenou a recenze nejspíš bude na blogu). Je to vydání z Levných knih, ale hezčí obálku jsem neviděla. 


Další romanťánry jako Všem klukům, které jsem milovala, kde se mi nejvíce líbí obálka (hlavně zadní) a čekám, až budu chtít něco lehkého. Eleanor & Park je kniha, kterou už opravdu každý četl, jenom já ne (jako u spousty dalších knih). Také čekám na vhodnou náladu pro čtení Eleanora a Parka, ale jsem si jistá, že se mi kniha bude líbit jako tolika dalším lidem přede mnou.


Dále knihy z Filmové edice. První je Hrbáč. Zatím se do jeho čtení moc nehrnu, ale věřím, že jednou to přijde. U Rosemary má děťátko je to naopak. Už bych si ji strašně moc chtěla přečíst, ale čtení moc nestíhám. Na Pohrdání se sice také hodně těším, ale radši si vyberu něco jiného, takže nevím, kdy se k tomu konečně dostanu. Kdybyste někdo  prodával nějaké knihy z Filmové edice, dejte mi prosím vědět.



Ten, kdo stojí v koutě je absolutně boží, boží a ještě milionkrát boží. Kniha je určitě jedna z mých top. Sice se mi obálka moc nelíbí, anglická verze obálky je mnohem krásnější, ale do příběhu jsem se neuvěřitelně zamilovala a často si čtu nějaké úseky z knihy. Cítím se nekonečně. A teď přijde malé odhalení. Mám tady knihy Harry Potter a kámen mudrců a přiznávám se, že ani jeden díl Harryho Pottera jsem nečetla (ano, stydím se). Ale až dočtu knihu, kterou právě čtu, tak se vrhu na první díl, napravím se.


Teď přichází moje knihy od Johna Greena. Příliš mnoho Kateřin, Papírová města a Hvězdy nám nepřály. Všechny knihy jsem přečetla a všechny knihy se staly mými nej. Jestli někdo prodáváte Hledání Aljašky v paperbacku, prosím dejte mi vědět. Myslím, že i když Greenovy knihy nepřekypují příběhem, myšlenky v knihách jsou ty nejkrásnější. Prostě nejvíc top.


Slzu jsem dostala k Vánocům od bráchy (a pořád nedokážu pochopit, jak pokaždé dokáže vybrat dobře) a strašně se na knihu těším. Anotace mě hodně zaujala a to se nestává úplně běžně. I obálka je moc krásná. Na Pokoj jsem náhodou narazila v knihkupectví, a protože jsem o ni už slyšela, musela jsem ji mít. Námět mi přijde naprosto geniální a moc se na knihu těším.


Poslední klenot v této poličce je Zlodějka knih. V pozadí můžete vidět, jak mi knihy krásně popadaly. A tahle kniha patří absolutně k mým nejoblíbenějším. Do příběhu jsem se zamilovala a podle mě by si tuhle knihu měl přečíst každý (i když je fakt, že už ji asi všichni četli a já byla zase poslední). 

Tak tohle je moje 2. polička s oblíbenci. Doufám, že se vám článek líbil.

Mějte se krásně
xoxoxo
Nicole ♥
Share:

0 komentářů:

Okomentovat