sobota 2. ledna 2016

TBR Leden 2016

Ahoj!
Další nový typ článků je TBR na následující měsíc. Přijde mi to jako dobrý způsob, jak si přečíst knihy, na které se už dlouho těším, ale vždycky dám přednost jiným knihám. Byla bych ráda, kdybyste mi napsali vaše názory na nějakou knihu, jestli jste už nějakou z nich četli, také co se chystáte číst v lednu a jestli si děláte nějakou TBR hromádku, jako mám já.

Jako první bych chtěla dočíst knihu Modlitba za mlčení od Lindy Castilo. Je to recenzní výtisk od nakladatelství MOBA, takže má samozřejmě přednost. Jednou už jsem ji odložila, protože jsem na ni o Vánocích neměla moc náladu, tak už ji musím dočíst.


Dále mám tenoučkou knihu od E. E. Richardsona s názvem Vetřelci. Dostala jsem ji od kamarádky a strašně se mi líbí, co je napsané zezadu napsané a navíc jsem dlouho nečetla nic strašidelného, tak bych ráda zase něco zkusila.


Knihu Nepoučitelná od Leah Reader mám doma už neuvěřitelně dlouho a strašně se na ni těším. Podle mě je to kniha s tou naprosto nejkrásnější obálkou na světě. Je to román o zakázané lásce učitele a studentky, tak doufám, že mě nezklame a moc se na ni těším.


Často knihy, které jsou z Levných knih zanedbávám, tak jsem se rozhodla také jednu přidat a tou je Ready player one od Ernesta Cline. Slyšela jsem na ni neuvěřitelnou chválu a navíc je to z budoucnosti, co mám na knihám moc ráda. Tématem je, že muž ukryl do počítačové hry peníze a po jeho smrti vypustí indície, které někoho dovedou k penězům. A rok 2045.


Na doporučení kamarádky jsem také přidala knihu, kterou už všichni četli, jenom já ne. Knihu napsala Rainbow Rowell a je to kniha Eleanor a Park. Každému se kniha líbila a každý ji chválí. Možná jsem trochu ostuda, ale opravdu to napravím.


Všem klukům, které jsem milovala od Jenny Han mě zaujala díky svému námětu, že dívka píše každému, koho milovala dopis, ale nikdy je neposlala a jednoho dne zjistí, že někdo všechny dopisy poslal. Jsem na to zvědavá.


Poslední kniha je taková kraťoučká jednohubka a je to Isola od Isabel Abedi. Byla mi doporučena už před strašně dlouhou dobou a tak se k ní už konečně musím dostat.


Jsem zvědavá, jestli to všechno za leden stihnu přečíst. Tak mi určitě napište, co se chystáte číst Vy a mějte se krásně :)

xoxoxo
Nicole ♥

Share:

0 komentářů:

Okomentovat