čtvrtek 14. ledna 2016

Oblíbení autoři #1

Ahoj!

Rozhodla jsem se vám trochu přiblížit autory, které jsou pro mě nejoblíbenější. Když to půjde, tak bych chtěla zveřejňovat jednoho autora každý měsíc, ale uvidíme, jak to všechno budu stíhat.

Zdroj

Jméno: Nicholas Sparks
Věk: 50 let
Datum narození: 31. 12. 1965

Seznam jeho prací:

1996 - The Notebook (Zápisník jedné lásky)
1998 - Message in a Bottle (Vzkaz v láhvi)
1999 - A Walk To Remember (Nezapomenutelná cesta)
2000 - The Rescue (Útěk do samoty)
2001 - A Bend In The Road (Osudová zatáčka)
2002 - Nights in Rodanthe (Noci v Rodanthe)
2003 - The Guardian (Strážce)
2003 - The Wedding (Svatba)
2004 - Three Weeks with my Brother
2005 - True Believer
2005 - At First Sight
2006 - Dear John (Milý Johne)
2008 - The Lucky One (Talisman)
2009 - The Last Song (Poslední píseň)
2010 - Safe Haven (Bezpečný přístav)
2011 - The Longest Ride (Nejdelší jízda)
2011 - The Best of Me (To nejlepší z nás)


,,Někdy i ty nejobyčejnější věci mohou být mimořádné, díky tomu, že je děláme se správnými lidmi." 


Zdroj

Pro mě je Nicholas Sparks opravdu ten nejlepší autor. Mám strašně ráda romantické knihy a konce podobné těm v reálném životě a Sparks tohle všechno dokonale splňuje. Moje nejoblíbenější kniha je Zápisník jedné lásky, u které jsem brečela (dojetím, protože to je strašně krásné). Filmy inspirované jeho knihami mám také moc ráda. Abych to dokončila, na Sparkse prostě nedám dopustit. Je mou inspirací ve psaní. 





Share:

0 komentářů:

Okomentovat