pátek 1. ledna 2016

Měsíční chvástačka ► Prosinec 2015

Ahoj!

Jelikož přichází nový rok a všichni si dávají nové předsevzetí, tak jsem si dala i nějaké já. Většina je ohledně blogu, že budu pravidelně (nebo se budu aspoň snažit) vydávat články a taky chci nově zavést na blogu měsíční chvástačku (autorkou je Judith). Myslím, že každý ví, co je náplní tohohle článku, ale pro ty co nevědí připomenu. Vždy na konci měsíce napíšu něco o knihách, které mi přibyly v knihovničce. Tak doufám, že se vám to bude líbit. 

Knihy, které jsem si koupila


Tenhle měsíc to jsou jenom 2 knihy. A stejně když to vezmu kolem a kolem, tak mi je vlastně koupila babička, protože jsem od ní dostala peníze, za které jsem si knihy koupila. 
Myslím, že tyhle dvě knihy mi udělaly největší radost, protože jsem je obě chtěla už strašně dlouho. První je Pokoj od Emmy Donoghue, kterou jsem viděla jenom v originále a když jsem zjistila, že vyšla i česky, tak jsem měla jasno, že ji musím mít. 
Druhá kniha s názvem Kdybychom se neviděli od Cynthie Hand jsem jednou viděla u spolužačky a strašně mě zaujala, tak jsem se rozhodla si ji pořídit. Obě knihy mají moc hezké obálky a v knihovničce vypadají opravdu krásně. 



Knihy, které jsem dostala

V prosinci jsem dostala neuvěřitelné množství knih a jsem za všechny neskutečně ráda. Celkem jich je 21 a vlastně jako všechny jsem dostala k Vánocům. 
První 2 knihy jsem dostala od spolužaček. O knize Milenec lady Chatterleyové jsem už něco věděla, takže jsem byla moc potěšená, že ji mám doma. Sice jsem si ji chtěla koupit s obálkou od filmové edice, ale tahle se mi také libí a jsem za ni moc ráda.
O Vetřelcích jsem vůbec neslyšela, ale po přečtení anotace se jí nemůžu dočkat. Už ji mám přidanou ve své TBR kupičce.


Dalších 8 knih jsem dostala, když jsme byli s kamarádem v Hradci a navštívili Levné knihy a tak mi udělal radost. 
Na Nokturnu jsem koukala už strašně dlouho, ale nikdy jsem se pořádně nedokopala k tomu si ji koupit. Až po tom, co jsem ji zkoumala doma jsem zjistila, že  to jsou povídky, což bylo docela překvapení, ale ničemu mně to nevadí.
Dokonalý pár jsem si vybrala kvůli té neuvěřitelně nádherné obálce. Sice jsem někde četla, že kniha za moc nestojí, ale uvidíme no.
Virus je taková maličká a nenápadná knížečka, ale těším se na ni asi nejvíce, protože knihy s touhle tématikou opravdu zbožňuji. Tak doufám, že nezklame.



Myslím, že o Zóně nebezpečí jsem někde četla a líbila se, tak jsem se rozhodla, že si ji také musím  přečíst a navíc, to stojí pár korun, takže uvidíme.
Jíst meditovat milovat jsem měla v seznamu co si chci přečíst už dlouho, ale pokaždé, když jsem byla v Levných knihách, tak ji tam neměli a tak se na mě konečně usmálo štěstí a mám ji doma.
Rosemary má děťátko jsem chtěla právě kvůli tomu, že je to z filmové edice a pár knih už z ní mám a tahle mě zaujala nejvíce.

Parrot a Olivier v Americe mám jenom kvůli té neuvěřitelně krásné obálce. 
Ready player one mě zaujal tématem, o kterém kniha je. Také jsem četla, že kniha je úžasná a já se jí také nemůžu dočkat.


Od mamky a otčíma jsem dostala krásných 5 knih
Kniha, ze které mám největší a neuvěřitelnou radost je Velký Gatsby. Tohle vydání má krásnou obálku a já jsem si knihu chtěla už strašně dlouho koupit, takže jsem moc ráda, že konečně mou knihovnu zdobí i Velký Gatsby.
Společenství sester růží a Noc s ďáblem jsem ani neslyšela a ani nic nečetla, takže nemám ponětí o čem budou, ale určitě budou skvělé.


Dále jsem dostala knihu s názvem Vodka, což spustilo pod stromečkem vlnu smíchu, ale také jsem o ní nic neslyšela.Taktéž Třetí antikrist. Jenom co jsem koukala, je to třetí díl ze série, tak doufám, že mi to během čtení nebude nijak vadit. Jestli jste někdo něco z toho četl, byla bych ráda, kdybyste mi napsali, jak se Vám tyto knihy líbily. Každopádně se mi strašně líbí obálky obou knih.


Dále mám jednu knihu, co jsem dostala od bráchy. Já vždycky nedokážu pochopit, jak on ty knihy vybírá, protože vždy vyberu nějakou, která by se mi mohla líbit. Letos jsem dostala knihu Slza, která mě zaujala tou nejkrásnější obálkou a také anotací, která mi přišla hodně zajímavá.


Nakonec mám 5 knih, které jsem zase dostala od kamaráda, když jsme našli nový obchod Levných knih, kde je i antikvariát. Strávili jsme tam asi hodinu a to jste to ještě zdaleka neprošli všechno. 
První kniha není z antikvariátu a byla tam nejspíš proto, že je poškozená. Nevím, jestli to uvidíte na fotce, ale má trochu odrbaný roh. Je to kniha Delirium a i když mně docela vadí, že je to vidět v knihovničce, tak mi jde hlavně co bude uvnitř. Už si  na ni brousím zuby opravdu dlouho, takže doufám, že bude stát za to.


Kniha s názvem Poslední láska mě zaujala námětem, protože to byla jedna z mála knih, která na přebalu měla napsáno, o čem je. Myslím, že to bude takový typický román, ale uvidíme.
Žena má naprosto krásnou obálku. Nemám zdání o čem kniha bude, ale podle přečtení první stránky jsem se rozhodla, že by to mohlo být opravdu krásné.


Zpěv drozda mě zaujal svým tématem. Možná by to mohlo být trochu fantasy a jsem na to celkově hodně zvědavá.
Sukně z listí by měla být něco jako  zápas o přežití, což by mě zajímalo, když kniha byla vydána v roce 1976. Jsem zvyklá na ty současné boje o přežití a tak bych chtěla zkusit i něco staršího. Jsem na to opravdu zvědavá.


Nakonec sem přidám i dvě takové ne úplně knižní věci, ale přijdou mi naprosto nejúžasnější.
Jako první jsem od kamarádky dostala Antistresové omalovánky a pane bože, to je tak úžasné. Strašně mě baví si tam vybarvovat a opravdu to je trochu antistresové. Až dopíšu článek, tak asi zase půjdu vybarvovat.
Také jsem dostala od jiné kamarádky naprosto úžasný zápisník. Jsem ten typ lidí, co si pořád něco musí zapisovat a zápisníků nikdy není dost a tenhle je navíc tak nádherný! Strašně mě to potěšilo a těším se, až si do něj budu něco zapisovat.


Jestli jste to dočetli až do konce, tak bych byla ráda, kdyby jste mi napsali, co jste dostali k Vánocům Vy. Jestli jste nějakou z mých knih četli a co na ni říkáte.
Jestli se Vám Měsíční chvástačka líbí.
A tak celkově, jak se máte a tak. 
Mějte se krásně 
xoxoxo 
N
Share:

7 komentářů:

  1. Velmi hezké kousky. :) Kdybychom se neviděli mě vcelku láká, ale na druhou stranu si nejsem jistá, jestli by se mi to líbilo... :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem u toho ani chvilku nezaváhala, protože si jsem jistá, že to je něco, co se mi bude líbit :D

      Vymazat
  2. zpěv drozda - skvělý ,nádherné knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ni zvědavá, z knih z antikvariátu mě zaujala snad nejvíce :)

      Vymazat
  3. Ready player one, je fakt supr, snad se ti bude taky líbit. Souhlasím, že Parrot a Oliver má vážně rozkošnou obálku! A Pokoj je jedna z mála filmových obálek, která se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že ano :) Je asi jedna z nejhezčích, co jsem kdy viděla :) Nemůžu se dočkat, až si Pokoj přečtu :)

      Vymazat
  4. Ahoj, ja sem cetla Delirium a zajimave pocteni, urcite doporucuju! Ja dostala k Vanocum vsechny dily Harry Pottera v originale, tak asi mam do konce roku minimalne o zabavu postarano. Jinak z ceho jsem byla nadsena, tak jsem dostala 6 ruznych vlasovych a pletovych masek z tohoto obchodu http://www.lecivemasti.cz/prirodni-kosmetika-dle-typu/masky/ a opravdu doporucuju vsem, kdo nevyzkouseli. Balzam na oblicej a vlasy a hned se citile svezejsi! Jinak preju vse nej do Novyho roku! Radka

    OdpovědětVymazat