neděle 1. listopadu 2015

Ake Edwardson - Poslední případ

Název: Poslední případ
Originální název: Den sista vintern
Autor: Åke Edwardson
Překlad: Eva Osinová
Série: Komisař Winter (11.)
Rok vydání: 2015, originál 2008
Počet stran: 496
Nakladatelství: MOBA

Komisař Erik Winter se jednoho dne prochází po vlastním kousku pláže. Užívá si krásný den s manželkou a dcerami, když moře vyplaví na břeh mrtvého muže. Ve skoro stejnou dobu se objeví dvě záhadné vraždy. Kdo je ten tajemný puntičkářský vrah a jak spolu všechny ty vraždy souvisí? Všechno se ještě více komplikuje, když se do případu vkládá policistka Gerda Hoffnerová.

Kniha je už jedenáctým dílem se série Komisař Winter, ale pro mě kniha byla první ze série, ale také jedna z prvních detektivek, co jsem kdy četla. Nejdříve jsem měla strach, že mě ta kniha bavit nebude, ale po pár stránkách jsem zjistila, že jsem byla na omylu. Detektivky moc nemusím, ale tuhle jsem si zamilovala!

Nejděsivější a zároveň nejlepší na knize je to, že všechno je dokonale uvěřitelné. Je to tak reálné, že jsem měla chvilkami pocit, že se to děje mně. Nad knihou jsem musela neustále přemýšlet. Je to jedna z těch knih, co vás nenechá spát, každou chvilku jsem přemýšlela, kdo je ten vrah.

Styl psaní autora mně neuvěřitelně vyhovoval. Je to takový ten čtivý styl psaní, u kterého přečtete 100 stránek a ani nevíte jak. Jsem si naprosto jistá, že kdybych měla tolik času, knihu bych přečetla na jeden zátah.

Všechny postavy v knize byli neuvěřitelně reálně popsané a všechny mi přišly hrozně sympatické. Až na to, že tam bylo opravdu hodně jmen a také hodně názvů ulic a míst. Ale popsané to všechno bylo velmi dobře.

Prostě bych tuhle knihu mohla vychvalovat ještě hodně dlouho. Naprosto dokonalá detektivka, která si nezaslouží  méně jak 5 hvězdiček. Myslím, že naprosto vážně můžu doporučit každému, kdo má rád detektivky. Určitě stojí za přečtení.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat