středa 19. srpna 2015

Alex Flinn - Netvor

Název: Netvor
Autor: Alex Flinn
Překlad: Miloš Chlouba
Originální název: Beastly
Série: Kendra Chronicles (1.)
Rok vydání: 2011
Počet stran: 224

Kyle Kinsbury je mladý, nádherný, bohatý, úspěšný a prostě má všechno, co si může mladý muž přát. Až na to, že jednou se mu do cesty připlete čarodějnice, která ho kvůli tomu, že je zlý změní v netvora a má dva roky, aby našel pravou lásku, jinak netvorem zůstane navždy.

Určitě každý zná pohádku Kráska a zvíře. A tahle kniha je jako Kráska a zvíře 21. století. Až na ty kouzla. Ale jinak je hrozně realistický to, že peněžní konto, krása a oblíbenost je pro spoustu lidí důležitější a nehledí na charakter.

Knihu jsem zvládla přečíst za pár hodin a od Alex Flinn to byla moje prvotina. Nevěděla jsem tedy, co od knihy čekat, ale k mému překvapení kniha byla hodně čtivá a líbila se mi i přes to, že měla hodně předvídatelný konec.

Hodně jsem slyšela, že spoustě lidem, přišla proměna přitažená za vlasy (ze špatného na hodného). Takže jsem asi jedna z mála lidí, který to nepřijde. Mojí romantický duši to přišlo naprosto úchvatný.

Další pro mě velké plus na knížce jsou skvostné myšlenky.

,,Líbí se mi, jak demonstruje, že jestliže dva lidi chtějí být spolu, tak spolu budou, i když je něco dělí. Musí v tom být nějaké kouzlo."
Share:

0 komentářů:

Okomentovat