neděle 12. července 2015

Kathleen MacMahonová - Takhle to končí

Autor: Kathleen MacMahonová
Originální název: This Is How It Ends
Kdy vydáno: Londýn, 2012
Nakladatelství: Euromedia
Počet stran: 317
Anotace: Dublin 2008. Američan Bruno právě přišel o práci u Lehman Brothers, a tak se rozhodne splnit dávný slib a navštívit Irsko, otcovu rodnou zem, aby zde pátral po kořenech své rodiny. Addie, architektka na volné noze, se stará o nemocného otce a doslova "přežívá" den za dnem. Jedinou radost jí je její nerozlučná kamarádka, fenka Lola. Seznámení hlavních hrdinů, osamělých bytostí, kteří nevěří, že je v budoucnu ještě čeká něco hezkého, oběma odkryje dosud nepoznané krásy života, jež jim dají sílu konečně vykročit za svým životním snem, ale také čelit jakýmkoliv překážkám. Emotivní příběh o síle lásky, dávající naději, i okouzlujících okamžicích všednodennosti, na něž je v pěně dní až příliš jednoduché zapomenout.

Mé hodnocení: Tahle kniha mě nějak extra neuchvátila. Nebyla špatná, ale čekala jsem od toho více. Jediné, co se mi opravdu hodně líbilo, byl konec.

Proč jsem si vybrala tuhle knihu? Vybrala jsem si ji, protože se mi hrozně líbila slova na obálce "Příběh lásky, kterou nikdo nečekal. Příběh lásky, které změnila život."

Definuj knihu dvěma slovy. Láska, smrt

Definuj knihu slovesem nebo citoslovcem. Plakat

Jakou postavou bys chtěla nebo nechtěla být? Nenašla jsem žádnou postavu, kterou bych chtěla být. Ale nechtěla bych být Dellou, protože ona to podle mě má opravdu těžké.

Jedno pozitivum. Nečekaný konec, který mě dojal.


Jedno negativum. Občas mě štvalo, jak se Addie chová.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat