pátek 12. února 2016

Knihy mého dětství #2

Na tento projekt jsem narazila na blogu Wolf Draven's.

Minule jsem vám představila nejzajímavější knihy, co jsem měla doma, dnes vám představím mé oblíbené Barbie knihy.


První Barbie a její dobrodružství je mou nejoblíbenější. Strašně se mi líbí obálka a taky fakt, že zevnitř to není ilustrované, ale spíše jsou naaranžované barbie a následně jsou vyfocené, takže je to docela originální. Je od Walta Disneyho a jsou tam celkem tři pohádky. Když jsem byla malá, mamka mi ji přečetla snad milionkrát.


Myslím, že je to moc hezké. 


Druhá kniha je Barbie supermodelka. Ta už má malované ilustrace a jsou moc pěkné. Také jsem si ji přečetla snad milionkrát a slova a příběh jsem znala až nazpaměť.


Pamatuji si, že jsem si vždy přála mít takové krásné šaty jako Skipper a Barbie (ještě jsem je ale nedostala :( ). Taky jsem tuhle knihu měla ráda, protože se jedna modelka jmenovala Nikol a já jsem Nicole, takže jsem si říkala, že jednoho dne ze mně určitě bude modelka (taky se nepovedlo). 

xoxoxo
Nicole ♥

Share:

0 komentářů:

Okomentovat