neděle 14. února 2016

Oblíbení autoři #2

Ahoj!

Můj dnešní oblíbený autor je John Green

Zdroj
Jméno: John Green
Věk: 38
Datum narození: 24. 8. 1977 

Seznam jeho prací:

2005 - Looking For Alaska (Hledání Aljašky)
2006 - An Abundance of Katherines (Příliš mnoho Kateřin)
2008 - Paper towns (Papírová města)
2008 - Let It Snow (Sněží, sněží)
2010 - Will Grayson, Will Grayson
2012 - The Fault In Our Stars (Hvězdy nám nepřály)

,,Ale já věřím na opravdovou lásku, víš? Nevěřím, že všichni mají nárok mít oči, nebýt nemocní a tak, ale každý by měl mít opravdovou lásku a ta by měla trvat aspoň tak dlouho jako jeho život."
Zdroj
John Green patří společně se Sparksem k nejlepším autorům. Jeho knihy jsou pro mě mou obrovskou inspirací (má nejoblíbenější je Hledání Aljašky). Sice jeho knihy nevynikají nějakým nejoriginálnějším námětem a překvapivými zvraty (ale taky v jeho knihách jsou), ale jeho myšlenky jsou absolutně nejkrásnější a nepravdivější. Také je mým velkým idolem ohledně psaní a jednou bych chtěla psát knihy se stejně krásnými myšlenkami, jako píše právě John Green.

,,Moje myšlenky jsou hvězdy a já v nich nedokážu rozpoznat souhvězdí."
zdroj

Share:

1 komentář:

  1. Od Greena mám nejraději Hvězdy, ale i další jeho knihy se mi docela líbily :) Jen se nemohu zbavit dojmu, že je v něčem trochu šablonovitý a spousta motivů se v knihách opakuje, což činí jeho příběhy trochu předvídatelnými. Umí si ale moc pěkně hrát s větami a z jeho knih se skvěle opisují citáty :D

    OdpovědětVymazat