sobota 6. dubna 2019

Jsem zpět - třikrát hurá!

Ahoj!

Už je tomu přes dva roky, co jsem vydala poslední článek. Událo se spoustu věcí a já si jednoho krásného dne uvědomila, že mi to blogování strašně chybí. Přes mé pokusy o založení nového blogu jsem se dostala až sem a najednou si řekla, proč nepokračovat v tom, co jsem dělala dřív a neobnovit tento (už poněkud opuštěný blog).

Abych se přiznala, tak knihy miluji ještě o něco více než před tím. Začala jsem si jich kupovat o dooost víc (i když se to snažím omezit, ale knižní minimalista ze mě holt nebude). Čtu knihy snad všech žánrů, včetně těch odborných (ach to studium). Filozofování mě chytlo natolik, že jsem filosofii začala studovat (ne, nebude ze mě zbytečný vysokoškolák) a taky jsem poměrně dost ironická (opravdu, Niky?).

Dost bylo plkání - teď bych vám ráda řekla, co tady můžete čekat.

  • Recenze na knížky 
  • Citáty z knih 
  • Čím jsem si udělala radost, velmi často si dělám radost
  • Recenze na filmy
  • Knižní dvoutýdenní 
  • Moje tvorba
  • Pondělní knižní tip
  • Středeční filosofování 
  • Co se chystám číst 
  • Knižní shrnutí 
  • Doporučení na dobré odborné knihy (asi většinou filosofické)

Já vím, já vím. Nedávám si toho pro začátek málo. Je to jakási moje idea, kterou bych chtěla dodržovat. Možná začnu psát i něco se života vysokoškoláka, protože to opravdu NENÍ jednoduchý život.

To už je asi všechno, a tak doufám, že se vám moje články budou líbit a čtení zdar!



S láskou Nicole




Share:

0 komentářů:

Okomentovat