sobota 9. července 2016

Anděl s černými křídly ► Dotek anděla


Dotek anděla

( Dívčí tajemství #2)

Thomas Brezina

Amy, už od té doby, co ztratila svou panenku má strážného anděla. Je na blízku vždy, když ho Amy potřebuje. Jednoho dne se svého anděla zeptá, jestli má jít na koncert svého nejoblíbenějšího zpěváka Matta M a získat od něj autogram. Nakonec na koncert jde a osobně se setká s Mattem. Jenomže je jiný, než si Amy myslela. Zrovna tento den se mu stalo něco nepříjemného a je vytočen k nepříčetnosti. Pohádá se s Amy, urazí ji, nasedne do auta a jede. Jeho cesta se mu pěkně vymstí a Matt má autonehodu. A další den je Matt M anděl s černými křídly a jenom Amy mu může pomoci. 


,,Pak potkáme někoho, kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle vidíme, kde byla po celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšímali."



Hned na začátek musím říct, že by se tahle recenze měla brát hodně s nadhledem. Jde o dětskou knihu. Nemůžete tedy od ní čekat nějaký neuvěřitelně bezkonkurenční příběh. Já knihu miluji hlavně kvůli tomu, že jsem ji milovala jako malá (asi tak v 11 letech). Z pohledu sedmnáctileté bych ji neocenila. Je opravdu strašně jednoduchá. Také chování postav je velmi jednoduché a dá se lehce předvídat.


,,Dívku jako Jacqueline ještě nikdy nepotkal. Mattovi připadalo, že je schovaná pod silným, neproniknutelným obalem."

Hlavní zápletka není špatná a konec se mi také líbil. Špatně se mi posuzuje, jak moc předvídatelný byl, když jsem věděla, jak kniha skončí. Každopádně myslím, že autorka příjemně vygradovala napětí. 

,,Chtěl vykřičet svůj zármutek do noci, protože věřil, že by to mohlo utišit jeho bolest."

Závěrem chci teda říci, že se mi kniha líbí. Bohužel si myslím, že je to jenom díky vzpomínkám na dětství. Jestli někdo máte sourozence ve věku 10-13 tak si myslím, že jim by se kniha měla líbit. Já už bohužel nejsem cílová skupina, ale i tak autor píše čtivým stylem a jeho postavy jsou docela plastické.

,,To, co mi tenkrát připadalo jako největší životní katastrofa, bylo moje největší štěstí."





Share:

0 komentářů:

Okomentovat