sobota 30. července 2016

S tebou jsem našla sebe

,,Let's find each other and lose ourselves."


Někdy se zamýšlím nad otázkou, jak mě ovlivnila skutečnost, že jsme se potkali. Nebudu si hrát na hrdinku, že mě nic neovlivnilo. Ovlivnilo, ale mám pocit, že v pozitivním slova smyslu.

Změnila jsem svůj postoj ke světu. Nebo možná k chlapům. Do dne, kdy jsem tě poznala, jsem znala jenom kluky, kteří chtěli někoho do postele. Ty ses zajímal jinak. Pořád se zajímáš, jestli je všechno v pořádku. Najednou jsem získala někoho, kdo byl ochotný mi pomoct v jakékoli situaci. Děkuji.

Dokáži se s tebou zasmát čemukoli, i když jsem se dříve dané věci smát nedokázala. Občas spolu řešíme úplné blbosti a mě by zajímalo, jestli  jsi uvolněný ve společnosti každé z dívek. Udělal jsi ze zažraného pesimisty aspoň občasného optimistu. Děkuji.

Ukázal jsi mi, že člověk může dělat pro všechny jenom to nejlepší, ale vždy se všechno obrátí proti němu. Ale to je v pořádku. Pomáhání jiným naplňuje hlavni naši duši, Děkuji.

Dodáváš mi pocit výjimečnosti. Cítím se jinak než ostatní. Sice ne dokonalá, ale přesto výjimečná. Naučila jsem se věřit sama v sebe. Jsem strůjcem svého štěstí. Já, nikdo jiný. Děkuji.

Hlavně jsi mě ale naučil milovat. Všechno, co k tobě cítím je tak pravé silné a upřímné. Miluji tě tak, jak nebudu milovat už nikoho jiného. Děkuji.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat