středa 9. března 2016

Wrap up - Únor 2016

Ahoj!

Po měsíci jsem tu znovu s článek Wrap up a tentokrát za měsíc únor. Přečetla jsem 5 knih, což je takový střed a myslím, že vzhledem k tomu, kolik jsem měla času na sebe můžu být hrdá.

Jako první jsem přečetla Poslední dopis od tvé lásky (recenze) od Jojo Moyes. Knihu jsem dostala od eshopu Megaknihy.cz. Myslím, že ji mohu považovat za nejlepší knihu měsíce. Mé pocity se točili a kniha mě úplně odrovnala. Jestli si chcete přečíst nějakou romantickou a dojemnou knihu, Poslední dopis od tvé lásky bude ta pravá volba.



Dále jsem četla dva další recenzní výtisky od nakladatelství Moba. První je Pod hvězdou bláznů od Jarmily Pospíšilové. Jde o krásný román, který vám vyvolá úsměv na tváři. 
Druhou knihou byl Slunce na útěku od Františka Niedla. Jde o postapo knihu, která je psaná krásným čtivým stylem. Kniha má opravdu překvapující konec a pro mě byla celkově kniha příjemným překvapením.



Jeden víkend u mě byl kamarád a měla jsem hroznou chuť číst, tak jsem popadla první díl Narnie Čarodějův synovec od C. S. Lewise. Mám doma všech 7 knih, tak jsem se rozhodla, že každý měsíc si přečtu jednu knihu, abych si sérii konečně přečetla. Je pravda, že je možná pro mladší čtenáře, ale mě stejně líbila. Pohádky jsou nejlepší.



Poslední knihou, kterou jsem dočetla posledního února je Životy, které jsme ztratili od Megan Crewe. Je to druhý díl knihy Tak padne náš svět. Musím říct, že mě kniha úplně zničila, protože u nás nevyšel další díl a konec této knihy byl hodně otevřený. Opravdu musím uznat, že není horší pocit, než tento. 



Tak tohle je vše, co jsem za únor přečetla. Sice jsem chtěla přečíst více knih, ale škola je zákeřná a taky se ji musím trochu věnovat. Jo, možná trochu kecám. Určitě mi dejte vědět, co jste za únor přečetli vy a mějte se krásně.


xoxoxo
Nicole ♥
Share:

0 komentářů:

Okomentovat