úterý 2. února 2016

TBR #2

Ahoj!

Máme tady TBR na měsíc únor a já jsem se rozhodla trochu pozměnit typ článku. Nebudu vám představovat knihy na celý měsíc (protože to prostě nedodržím), ale pár knih, které bych si za daný měsíc chtěla určitě přečíst. 

První kniha, kterou bych si chtěla přečíst je Velký Gatsby. Strašně dlouho se už dokopávám k tomu, abych si ji přečetla a teď protože jsem se zapojila do projektu, čtení pomáhá, tak už jsem se rozhodla na 100%. Také je to maturitní četba, takže pomůžu někomu dalšímu a ještě si přečtu knihu k maturitě.


Všichni už četli Selekci, jenom já jsem ještě nepřečetla ani jeden díl. Jsem plně rozhodnutá to v únoru napravit. Strašně se mi líbí obálka a spousta lidí říká, že je to příjemná oddechovka a já bych si zase nějakou oddechovou knihu vzala.


Také nesmím zapomenout aspoň na jednu knihu z knihovny. Především si chci přečíst Dívka, která nepřestala věřit pohádkám. Strašně moc se mi líbí nápad knihy a knihy z knihovny se musí přečíst co nejdříve, abych tam zase nedlužila milióny. Tak uvidíme, jak to zvládnu.


Uvidíme, jestli zvládnu dodržet aspoň tyto tři knihy. Určitě mi napište, co se chystáte číst Vy.

Mějte se krásně
xoxoxo
Nicole ♥
Share:

2 komentáře:

  1. Nedávno jsem taky patřila mezi ty, co Selekci ještě nečetli. Teď už mám za sebou dva díly a na ten třetí se brzy chystám. A můžu potvrdit, že to super knížka na oddechové čtení a ještě navíc je neskutečně čtivá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ní musím opravdu vrhnout, neslyšela jsem snad ještě nikoho říkat, že se mu série nelíbila :)

      Vymazat