neděle 3. ledna 2016

Wrap up - Prosinec 2015

Ahoj!

Další nový typ článků, které bych chtěla na blogu zavést je Wrap up. Shrnutí toho, co jsem za uplynulý měsíc přečetla. Doufám, že se vám články budou líbit.

Za měsíc prosinec jsem přečetla 6 knih. Bohužel je vám nemůžu ukázat všechny, protože jsem jednu půjčovala kamarádce a druhou jsem darovala, protože jsem toho názoru, když nechci číst knihu podruhé, tak ji posílám dál, aby udělala radost někomu dalšímu.


První kniha kterou jsem přečetla na začátku měsíce je Smutný žhář od Tomáše Přibyla. V knize se nachází čtyři detektivní povídky. Musím uznat, že mně se kniha četla opravdu krásně a za dva večery jsem ji stihla dočíst. Všechny povídky se mi moc líbily, ale nejvíce se mi líbil Smutný žhář, který mnou naprosto otřásl ne pro detektivní příběh, ale pro ten příběh.
     Knihu, kterou jsem půjčila kamarádce je Zlodějka knih od Markuse Zusaka. Knihu, kterou už každý četl jenom já ne. Slyšela jsem na ni hodně chvály a musím potvrdit, že je pravdivá, protože je to naprosto boží příběh a tahle kniha se stala jednou z mých nejoblíbenějších.


Jelikož jsem chtěla mít přečtené všechny recenzní výtisky, pustila jsem se do Když zraje tráva od Jaroslava Kuťáka. Moc detektivková nejsem, takže jsem knihu hodnotila průměrně a dost mě naštvalo, že jsem hned věděla, kdo je vrah.
     Před začátkem prázdnin jsme šly s kamarádkou na film Malý princ, takže jsem si pochopitelně musela před tím přečíst knihu. Je to taková maličká teňoučká knížečka, která ale podle mě nese velký příběh a je to spíše pohádka pro dospělá. Většina lidí už četla, takže se nemusím moc rozepisovat o čem je.


Následně jsem musela přečíst knihy, co mám z knihovny, protože jsem tam už několik měsíců nebyla a měla bych tam v nejbližší době zajít. První kniha je moje prvotina od Jane Austen a tou je Lady Susan. Je to kraťoučká novelka, která je psaná v dopisech. Zhodnotila jsem ji jako takové milé a odpočinkové čtení.
      Poslední kniha je Odpusťte mi, váš Leonard kterou napsal Matthew Quick. Bylo to neuvěřitelné překvapení, protože jsem od ní moc neočekávala. Také podle mě kniha s velkým příběhem, napsaná skvělým čtivým stylem. Realistická a mírně mrazivá. 



Tenhle měsíc jsem měla samé dobré knihy, které se mi líbily, nebo splnili svou úlohu (jako kniha na odpočinek,..) a byla bych ráda, kdybyste se pochlubili, jak jste na tom v prosinci byli vy. 
xoxoxo
N
Share:

0 komentářů:

Okomentovat