středa 20. ledna 2016

Měsíční playlist •1•

Ahoj!
Chtěla bych vám představit trochu netradiční typ článků a to je měsíční playlist. Na youtube vytvořím playlist, který bude vytvořen z písniček, které vám zde uvedu. Doufám, že se vám to bude líbit.

Rihanna - American Oxygen

Moc Rihannu neposlouchám, ale do téhle písničky jsem se naprosto zamilovala a kolikrát si ji musím pouštět stále dokola. Jen zavři oči a dýchej.

Zdroj

FM Static - Tonight

Pro mě je tahle písnička naprostá srdcovka a mám neuvěřitelně se mi líbí její text. Nejspíše proto, že prostě chci, aby jsi byl se mnou dnes večer. Loudavá a pravá písnička pro uvolnění myšlenek.

Zdroj

Boyce Avenue - Fast Car

Většinou, když mám chuť někam zmizet, tak zavřu oči a poslouchám tuhle písničku a představuji si, jak najdu někoho, kdo bude ten, který má rychlé auto a odveze mě pryč. Máš rychlé auto, ale je dost rychlé, abychom unikli pryč?

Zdroj

Seether ft. Amy Lee - Broken

Pro mě je tahle píseň ta nejvíce upřímným textem. Jsem zlomený, když jsem otevřený. 

Zdroj

Linkin Park - Iridescent

Tahle písnička ve mně vyvolává opravdu silné emoce. Cítíš zimu a ztracení v zoufalství. Vytvářel sis naději, ale neúspěch je vše co jsi znal. Pamatuj na všechen ten smutek a frustraci. A nech to být. Nech to být.

Zdroj
Five Finger Death Punch - Wrong Side Of Heaven

Každému doporučuji podívat se na videoklip. Když jsem ho viděla poprvé, tak jsem se u toho skoro rozbrečela. Ten kdo tě nejvíce miluji pro tebe bude bojovat. Přísahal jsem, že vás ochráním, dobrovolně. Riskoval jsem svůj život, aby jsi ty nemusel.

Zdroj

All That Remains - What If I Was Nothing

Tak zjišťuji, že se mi snad písničky vždy líbí jenom podle toho, jaký mají text. Vím, že jsi vystrašená a že si myslíš, že bych měl jít, ale já neodcházím, neodcházím. Slyším tvůj hlas, říkáš mi, že neodejdeš.

Zdroj

Avril Lavigne - Nobody's Home

Pro mě je tahle píseň taková, když jsem ztracená a hledám cestu zpátky. Pocity co skrývá, sny které nemůže najít. ztrácí svou mysl, zaostává, nemůže najít své místo, ztrácí svou víru, upadá v nemilost, jenom se tak potuluje kolem.

Zdroj

Sunrise Avenue - Hollywood Hills

Píseň, kterou mám spojenou s cestováním. Zvláště, když odjíždím. Teď není čas ani místo pro zlomená srdce, protože tohle je konec duhy, kde nikdo nemůže být příliš smutný.

Zdroj

Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad

Úryvek textu myslím mluví za vše. Pryč z mého života, pryč z mojí mysli. Pryč od slz, které nemůžeme odepřít.


,
Zdroj

Theory of a Deadman - Angel

Od téhle skupiny se mi líbí snad všechny písničky, ale tahle je pro mě naprosto nejlepší a upřímně ji miluji. Nejspíš jsem blázen. Nejspíš jsem slabý. Nejspíš jsem oslepený, tím co vidím.


 
Zdroj

Ed Sheeran - Give Me Love

Jsem si jistá, že tuhle písničku každý zná. Sice je už starší, ale pro mě pořád naprosto dokonalá. Dej mi lásku.

 
Zdroj

 Kygo - Nothing Left

Na tuhle písničku jsem přišla docela náhdou na Spotify, ale už ji poslouchám tak týden pořád dokola. Řekni, že mě potřebuješ při hledání cesty. Skrze všechno tohle šílenství nemůže být jasnějšího dne.

Zdroj

 Adele - Hello

Taky si myslím, že tuhle písničku znáte všichni. Já osobně mám Adele docela ráda a naprosto zbožnuji její hlas. Mezi námi je takový rozdíl a milion mil

Zdroj

Lana Del Rey - Young and Beautiful

Nepatřím k těm, co mají Lanu del Rey jako Queen, ale některé její písničky jsou opravdu moc hezké a tohle je jedna z nich. Viděla jsem svět, zapálila ho. Tak jako teď moje pódium. Zaměnění andělé, teď v novém věku.

Zdroj

 Sia - Breathe Me

Když mám občas chuť se vším seknout, jsem naštvaná na celý svět, je tohle přesně ta písnička, kterou potřebuju slyšet. Zase jsem ztratila sama sebe. Ztratila jsem se a nejsem nikde k nalezení. Myslím, že bych to mohla změnit. Ztratit sebe samu znovu a cítit se nebezpečně. 

Zdroj

 Five Finger Death Punch - Remember Everything

Zamilovala jsem si tuhle skupinu, takže i každou její písničku. Ve svém srdci vím, že jsem vás zklamal, ale vy jste mě opustili. Pokud bych mohl zadržet déšť, ochromili byste tu bolest?

Zdroj

 Five Finger Death Punch - Battle Born

Kdysi dávno jsem přísahal, že jsem měl srdce. Dlouho předtím, než svět, vím, roztrhl to všechno od sebe. Kdysi tam byla část mě, kterou jsem sdílel. Před lety vzali část mě na které mi záleželo.

 
Zdroj

 Bruno Mars - Marry You

Sice je tahle píseň neuvěřitelně sladká, ale prostě jsem se do ni zamilovala. A navíc má Bruno Mars krásný hlas (a možná nejen hlas :D ) Je to snad tím pohledem do tvých očí nebo snad tím pítím? Koho to zajímá, kotě? Myslím, že si tě chci vzít.

 
Zdroj
 Doufám, že se vám tento typ článků líbí. Odkaz na youtube najdete zde
xoxoxo
Nicole ♥


 

 




Share:

2 komentáře:

  1. Ach ta Lana! Tu písníčku jsem slyšela snad stokrát a fakt to je skvělý.

    OdpovědětVymazat