sobota 23. ledna 2016

Lednová návštěva v knihovně

Ahoj!
Tak jsem po dlouhé době zase zavítala do knihovny, kde jsem si povolila dvě knihy, ale samozřejmě to nedopadlo. Když jsem kamarádce řekla, ať mě zastaví, jestli půjdu s plnou náručí knih, řekla, že se bojí, abych ji třeba nekousla, nebo na ni nezačala ječet. (Ale samozřejmě, že bych to nikdy neudělala, Ivčo!)


Křídla od A. Pike jsou ze série Křídla. Poslední díl jsem viděla v Levných knihách a říkala jsem si, že kniha vypadá docela zajímavě a ráda bych si přečetla první díl. Kniha má vyprávět o dívce Laurel, která jde poprvé do školy, protože ji před tím učila matka. Samozřejmě se tam spřátelí s nějakým klukem, který se jmenuje David, který bude postupně zjišťovat, že Laurel je bytost z jiného světa. 
     Ukolébavka od Sarah Dessen je na mém seznamu, co si chci přečíst už delší dobu. Viděla jsem ji u spoustu knižních blogerů a myslím, že ji četla i moje spolužačka. Hlavní hrdinka Remy nevěří na lásku a tak si s klukama jenom tak hraje, jenomže potká kluka Dextera, který ji zamotá hlavu a převrátí ji život vzhůru nohama.


Potrhaná křídla napsala Ruta Sepetys, která napsala knihu i V šedých tónech, kterou jsem nečetla, ale všichni ji hodně chválí. Rozhodla jsem se vyzkoušet tuhle knihu, protože mě více zaujala námětem. Josie přišla s matkou do města ,,velké pohody" a protože její matka se o ni nikdy moc nezajímala, bude se o sebe muset postarat sama. Otázkou je, zda to dokáže.


Scarlet od M. Meyer je pokračování knihy Cinder ze série Měsíčním kronik. Scarlet vlastně byla důvod, proč jsem šla do knihovny. Cinder jsem si zamilovala a doufám, že i druhý díl bude stejně dobrý.
     Wicca od Cate Tiernan jsem poprvé viděla asi před půl rokem u spolužačky a strašně jsem si chtěla přečíst, ale pak jsem na to zapomněla. V knihovně jsem si uviděla a hned jsem měla jasno, že půjde se mnou. Šestnáctiletá Morgan si o sobě vždy myslela, že je úplně obyčejná až do dne, kdy na její školu nastoupí Cal. Zjistí,  že ona i Cal patří do prastarého čarodějnického rodu a mají obrovskou moc. Cal nabídne Morgan pomoc. Poradí si s tím Morgan vůbec?


Dívka, která nepřestala věřit pohádkám od Marcie Grad se mi líbilo nápadem, kdy Victoria celým srdcem věřila, že se život podobá jedné velké pohádce. Všichni mají jenom ty nejlepší úmysly, budou se jí stávat jenom krásně věci a jednoho dne si najde krásného prince, který ji bude celým srdcem milovat. Ale jak víme, život není pohádka
     Ocelové léto jsem si vzala jenom tak náhodně. Teď jsem si všimla, že kniha má na databázi knih opravdu malé hodnocení, tak si ji asi nechám až na konec. Nerozlučné kamarádky Anna a Francesca stojí na prahu dospělosti a jednoho dne mezi jejich přátelství vstoupí láska a přichází zkouška, jestli jejich přátelství vydrží nebo se rozpadne.


Nejspíš jsem jediná kdo ještě nečetl nic od C. Clare, tak jsem v knihovně popadla Mechanického anděla ze začínající triologie Pekelné nástroje. Tesse zemřela teta a vyplouvá za svým bratrem Nathanielem, ale místo jejího bratra ji uvítají Temné sestry. Uvězní ji v domě a když se pokusí utéci, zraní jednu ze služebných, ze které se vyklube mechanická bytost. Na záchranu ji přijde jeden z lovců stínů.
     Nebezpečná láska, kterou napsala Kateřina Petrusová, jsem si už dlouho chtěla přečíst. Tak jsem měla v knihovně štěstí, že první díl zrovna někdo vrátil, tak jsem si knihu mohla půjčit. Ošetřovatelka Paige se má starat o syna Michaela z bohaté rodiny Bavettových. Michael se po autonehodě se duševně vrátil do období svého dětství. Paige zjišťuje, že její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se Michael probere?

A tohle jsou všechny knihy, co jsem si přinesla z knihovny. Doufám, že je všechny stihnu přečíst a budou se mi líbit. Když tak mi napište, jestli jste některé z nich četli a co na ně říkáte.

xoxoxo
Nicole ♥

Share:

0 komentářů:

Okomentovat