pondělí 18. ledna 2016

Knižní dvoutýdenní 1.

Ahoj!
Určitě všichni znáte projekt Týden s knížkou, ale mně týden přijde málo, tak jsem se rozhodla pojmenovat to Dvoutýdenní Jinak je princip úplně stejný. Tak myslím, že můžeme jít na to. 


Za tyhle dva týdny jsem přečetla 4 knihy. Ano, jedna mi tady chybí, protože jsem ji půjčovala kamarádce a nedošlo mi, že ji budu potřebovat nafotit. A to by byla i první kniha Tak padne náš svět od Megan Crewe. Recenzi můžete najít zde. Kniha se mi moc líbila a nemohla jsem se od ni odtrhnout. 

Zdroj
Jako další jsem přečetla knihu Větřelci od E. E. Richardsona. Recenze brzy najdete na blogu. Je to sice maličká a tenoučká knížečka, ale je plná napětí. Opravdu kvalitní horor, u kterého jsem se bála (Niky aka strašpytel). Jestli nechcete číst 500 stránkové horory, tak vám Vetřelce určitě doporučuji. Kniha má jenom 150 stránek, ale řadí se k nejlepším hororům, jaké jsem četla.


Předposlední knihou je Nepoučitelná od Leah Raeder na kterou jsem se neuvěřitelně těšila. Po jejím dočtení jsem měla trochu rozporuplné pocity. Konec se mi neuvěřitelně líbil, byl hodně otevřený, takže jsem si mohla domyslet, jak to pokračovalo, ale těch prvních 200 stránek... No nevím.


A poslední kniha, kterou jsem dočetla v neděli je Scarlet. Druhý díl ze série Měsíční kroniky os Marissy Meyer. Jako musím uznat, že tahle série se stala mou nejoblíbenější a nejčtivější. Kdybych měla čas, věřím tomu, že bych ji vydržela číst celý den a jít maximálně na záchod (a i tam bych ji možná vzala sebou :D ). Více se dočtete v recenzi, kterou už pomalinku sepisuji.


Teď se vrhnu na knihu Wicca od Cate Tiernan. Jsem na to zvědavá, strašně se mi líbí obálka knihy, tak doufám, že se obsah vyrovná obálce.

Tak tohle by bylo pro první knižní dvoutýdenní vše. Určitě mi napište, co jste za uplynulé dva týdny přečetli vy.
xoxoxo
Nicole ♥ 
Share:

4 komentáře:

  1. Pěkné :) Nevím, zda bych ve svém momentálním zápřahu zvládla přečíst tolik knih :D
    http://liscidoupeknih.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky se trochu divím, že jsem toho stihla přečíst tolik :D Ale většinou čtu v autobuse nebo o volných hodinách, přestávkách a pak stíhám i všechno ostatní :D Sice pak nemám moc času na spánek, ale knihy za to stojí :D

      Vymazat
  2. Já jsem momentálně udělala dvě objednávky z knihcenra a stále mi nic nepřišlo :/ Takže jsem si to vykompenzovala koupí novinky, Tý potvoře to nedaruji a slupla jsem ji jako malinu za dva dny :D Dokonalé čtení opravdu. O knížce Wicca jsem přemýšlela, ta obálka vypadala opravdu lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se jednou na knihcentru stalo, že si počta zapomněla stáhnout údaje a knihy mi poslali, až když jsem jim napsala email, tak jim radši napiš :) Tak to si ji zkusím přečíst a snad mě zaujme tak, jako Tebe :) Wiccu právě čtu a mám z toho takové rozpolcené pocity, ale čte se krásně :)

      Vymazat