čtvrtek 21. ledna 2016

Dům plný duchů ► Vetřelci

Autor: E. E: Richardson
Název: Vetřelci
Originální název: The Intruders
Žánr: Horor
Rok vydání: 2008, originál 2006
Počet stran: 156
Nakladatelství: Mladá fronta

Cassie a její mladší bráška Hoel se stěhují do nového domu společně s matčiným novým přítelem a jeho syny. I když se Joel docela těší na nové brášky, pro Cassie je to noční můra. Když se začnou dít zvláštní věci, jsou všichni přesvědčeni o tom, že to provádí Cassie. Jenomže Joel začíná mít zvláštní ošklivé sny a nepodezírá svou vlastní sestru. Jsou to opravdu duchové, nebo se jenom Cassie snaží dokázat matce, jak moc nešťastná zde je?

Knihu jsem dostala od kamarádky k Vánocům a moc mě zaujala modlitba, co byla napsáno na zadní straně. Po knize jsem sáhla, když jsem měla chuť na něco mrazivého, po jehož přečtení se budu bát jít i do koupelny. A Vetřelci to krásně splnili. Kniha byla některýma chvilkama opravdu hodně mrazivá a já byla ráda, že v domě, kde žiju, před námi nikdo jiný nebyl.

Jediné, co bych na knize trochu zlepšila, možná bych oddělila realitu od snu. Třeba písmem nebo něčím jiným, ale rozlišila bych to. Chvilkami mi to nepřišlo úplně jasné, jestli to je realita nebo je prožíván jenom sen. Některé úseky mi přišly docela předvídatelné a věděla jsem, jak to dopadne. To je jediné, co mě na knize zklamalo. Ale stejně pro mě kniha byla naprostou bombou.

Knize jsem se rozhodla dát 85% (hvězdičky mi nepřijdou tak výstižné jako procenta). Je to tenoučká knížečka, takže je za jeden večer přečtená a může říct, že z ní opravdu budete mít mrazivý pocit.




Share:

2 komentáře: