úterý 26. ledna 2016

Citujeme knižní hrdiny → 2.

Ahoj!
Tohle meme vymyslela U malého kapustňáka

,,Většina lidí si myslí, že nejstrašnější ze všeho je vědět, že člověk umírá. Není to pravda. Mnohem horší je vědomí, že bude muset bezmocně přihlížet, jak umírají všichni, které kdy miloval nebo třeba jenom měl rád."

Tuhle zajímavou myšlenku mám z knihy Tak padne náš svět od Megan Crewe. Myšlenka pochází od hlavní hrdinky Kaelyn. Ona myšlenku sice vyslovila na virus, která všechny zabíjel, ale já si myslím, že myšlenka pasuje i do běžného života.
     Když se nad tím zamyslím, mám chvilky, kdy s tímhle faktem strašně bojuji. Například, když vám někdo řekne, že váš známý má rakovinu a vy s tím nemůžete nic dělat. Být to na mě, klidně vyměním svůj život pro to, aby oni mohli žít. Jenomže všichni víme, že to nejde. Nedokážu si představit, že jednou všichni moji blízcí tady už nebudou.

 
Zdroj
Doufám, že se vám článek líbil.
Když tak mi dejte vědět, jestli ve vás tenhle úryvek něco vyvolal a jaký na to máte názor.
xoxoxo
Nicole ♥

Share:

0 komentářů:

Okomentovat