pátek 29. ledna 2016

A | Abeceda knihomola

Na projekt jsem narazila na Kristý The Reader a Marky.


  • Ke každému písmenu napíšu 3 asociace ke knihám a literatuře.

Autor

Myslím, že asociace jako je autor, je docela logická. Každá kniha potřebuje svého autora (no ne Niky, ty jsi pronesla zase moudro). Nevím, co více bych sem měla psát, protože to je docela logická asociace. 

WeHeartIt

Alenka v říši divů 

když jsem viděla jenom film, knihu bych si chtěla přečíst. Pro mě je Alenka v říši divů nejkrásnější pohádkou, co jsem mohla vidět. Filmové zpracování s Johnny Deppem je neuvěřitelně krásné a když nad tím přemýšlím, asi si film půjdu pustit. Ale brzo si přečtu knihu (přísahám!).

Zdroj

Atmosféra

Nevím jak vy, ale já pokaždé, když si něco čtu, musím mít na to dobrou atmosféru. Třeba se mi blbě čte ve škole, kde je hluk, proto mám sluchátka (ale jasně že ne při hodinách!). Když už jsem u toho, potřebuji i atmosféru na psaní, jinak nemohu kreativně fungovat. Moje nejlepší tipy na příjemnou atmosféru je kafe, pomalá hudba a teploučká postel.

Zdroj
Mějte se krásně
xoxoxo
Nicole ♥


Share:

0 komentářů:

Okomentovat