neděle 2. srpna 2015

Udělala jsem si radost #5

Ahoj!
Dnešní článek bude o nových knihách, které mám ve své knihovničce. Dnes to jsou 3 knihy. Dvě knihy jsou recenzní výtisky od nakladatelství a jednu jsem si úplně neplánovaně koupila, když jsem jela z práce. Byla jsem donucená vejít do knihkupectví. Ne, děkuji Ivčo, tu knížku jsem chtěla už dlouho.

Takže, knížka, kterou jsem si koupila je Všem klukům, které jsem milovala od Jenny Han. Už jsem na ni hodně krát někde dívala a měla v plánu si ji koupit, takže jsem si v tom knihkupectví prostě nemohla nechat.













Další kniha je recenzní výtisk od nakladatelství Šulc-Švarc. Takže moc děkuji a kniha se jmenuje Babí léto a autorka je Magda Váňová. První důvod, proč mě zaujala byla obálka, které je jednoduchá, ale přesto krásná.







Tohle je také recenzní výtisk od nakladatelství MOBA, takže také opravdu moc děkuji. Napsal ji český autor František Niedl a je to kniha s názvem Čekání na nekonečno. U téhle knihy mě zaujalo naprosto všechno. Jak obálka, tak anotace tak i název. Už se těším, až se do ní pustím.









Share:

0 komentářů:

Okomentovat