sobota 15. srpna 2015

Colleen Hoover - Ztracená naděje

Název: Ztracená naděje
Autor: Colleen Hoover
Překlad: Jana Jašová
Originální název: Losing Hope
Série: Bez naděje (2.)
Rok vydání: 2012
Počet stran: 336

Stejný příběh jako v předchozím díle, jenom z jiného pohledu. Podle mě tahle kniha nebyla o tom, aby jsme zažili něco nového, ale aby jsme viděli, jak to všechno měla autorka geniálně vymyšlené.

Musím uznat, že kniha se četla hodně dobře a rychle, takže žádný rozdíl oproti prvnímu dílu. Akorát věc, kterou jsem si na druhém díle zamilovala byly ty dopisy mezi kapitolami. Urychlovalo to děj a četla jsem to nejraději. Stejně jako první díl ve mě tahle kniha nechala nějakou stopu. Po konci knihy jsem jenom seděla a když se mě někdo na něco ptal, musela jsem říct ,,Počkejte, ještě nejsem emocionálně připravená bavit se o téhle knize." Ale jsem ráda, když knihy, které čtu ve mě zanechají nějakou stopu.

Autorku obdivuji, protože bylo vidět, že má příběh opravdu domyšlený, styl psaní se mi také moc líbil a kapitoly prokládané dopisy také mají hodně co do sebe. Považuji říct, že autorka má super talent to vždy tak zajímavě napsat. Správně volit slova a neustále překvapovat novými informacemi.

Dále bych se už asi opakovala z recenzi na první díl. Každopádně doporučuji. Pro každého beznadějného romantika jako jsem já, to bude plně dojemné čtení, na které se mile vzpomíná.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat