sobota 18. července 2015

Udělala jsem si radost #3

Ahoj!

Jelikož jsem teď byla na víkend v Praze u sestřenky a obě milujeme knihy, vydali jsme se na nákup do Levných knih. A samozřejmě, nemohla jsem odejít s prázdnou, takže se mi nashromáždilo nových 7 knih. Potom jsem dostala 2 další knížky jako dárek. Prázdniny budou dlouhé a já mám o 9 knih více.

První kniha je Karanténa: Samotáři od Lexe Thomase. Mám hrozně ráda knížky s takovou tématikou, takže jsem nemohla odolat, když jsem ji viděla.

Další kniha je Jak (ne)přežít konec světa 21. 12. 2012 aneb Vyžírkové zániku od Martina Komárka.

Opravdu mě zaujala kniha Tajný deník - Otevřená zpověď luxusní prostitutky od Madam Camilly. Nikdy jsem nic takového neviděla, takže mě zajímá, jaké to bude.

Už delší dobu jsem koukala na V zajetí krásy od Chris Manby.

Dále jsem často četla někde o knize Odveď mě domů od Julie Kibler.
Anotací mě zaujala kniha Plavat se žraloky od Claire Bidwell Smith.

Protože už delší dobu jsem si chtěla pořídit nějakou anglickou knihu, vybrala jsem si knihu od Sarah Bryant Serendipity.

Nakonec, dvě knihy, které jsem dostala, jsou od mého nejoblíbenějšího spisovatele Johna Greena a první se jmenuje Příliš mnoho Kateřin.
A druhá se jmenuje Papírová města­.
Nienna :)

Share:

0 komentářů:

Okomentovat