sobota 18. července 2015

Udělala jsem si radost #2

Ahoj!
Už pár dnů jsem čekala, až mi přijde balíček a v něm 9 nádherných knih.
Nejdříve představím komiks, který jsem zapomněla vyfotit a úplně jsem vypustila, že jsem si ho také objednala. Nejdříve jsem si myslela, že je to kniha, takže jsem byla oprvadu překvapená, když jsem našla v krabici komiks. A je to Únos od Roberta Louise Stevensona.
Další knihu napsal Miguel Syjuco o jmenuje se Ilustrado. Kniha mě zaujala především obálkou a anotací.
Dále mám knihu Tak padne náš svět od Megan Creweové. Tahle kniha mě opravdu dostala nápadem. Moc se mi líbí téma, kdy svět postihne nějaká virová epidemie.
Kniha, která mě zaujala především obálkou je kniha od Dona Winslowa a kniha se jmenuje Divoši.
Kniha, na kterou jsem se těšila snad nejvíce je od E. A. Poa a kniha se jmenuje Jáma a kyvadlo a jiné fantastické povídky.
Další knihu jsem vybírala především na základě pozitivnívh recenzí. Kniha se jmenuje Na lásku nevěřía napsala to Katie Price.

A vybrala jsem si od Katie Price ještě jednu knihu a ta se jmenuje Sladký život.

Předposlední kniha mě zaujala hlavně obálkou, a abych byla upřímná, anotaci jsem si přečetla až po objednání. Ale musím uznat, že i anotace se mi velmi líbí. Je to kniha od Evana Manderyho Má věčná Q.

Poslední kniha mě nejvíce ze všech uchvátila obsahem. Je to hlavně o životě jako takovém, což se mi opravdu líbí. Její název je Hadí píseň aneb příběh labyrintu od Fredericka Tristana.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat