neděle 12. července 2015

Nicholas Sparks - Talisman

Název: Talisman
Autor: Nicholas Sparks
Přeložil: Martina Káňová,
Originální název: The lucky one
Kdy vydáno: 2008
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 335
Anotace: Mariňák Logan Thibault na své misi v Iráku najde v písku fotografii usměvavé mladé ženy. Nikdo se po ní neshání, a tak si ji Logan vezme k sobě. Od té chvíle se ho začne až nápadně držet štěstí a stane se jeho talismanem. Když se vrátí zpět do Ameriky, je už přesvědčen o tom, že ta neznámá žena drží klíč k jeho osudu. Prochodí půl země, než ji nakonec najde, ale tím vše teprve začíná. Stane se křehká a zranitelná Elizabeth jeho opravdovým talismanem?
Mé hodnocení: Do knihy jsem se zamilovala jako do všech knih dalších knih od Sparkse. Dokonalý příběh.
Proč jsem si vybrala právě tuto knihu? Protože miluji Sparkse.
Definuj knihu dvěma slovy. Dojemné, štěstí.
Definuj knihu slovesem nebo citoslovcem. Milovat.
Jakou postavou bys chtěla/nechtěla být. Moc často nenacházím postavy, kterými bych chtěla být. Od každého něco mi připadá naprosto ideální.
Jedno pozitivum. Je to dojemný příběh, který mě opět dostal do kolen.

Jedno negativum. Občas mě štvalo chování Elizabeth.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat