neděle 12. července 2015

Kateřina Petrusová - S hlavou oblacích (pejru)

Autor: Kateřina Petrusová
Kdy vydáno: 2013
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 119
Anotace: Když se Markéta vybourá v autě v jakémsi zapadákově a je nucena přečkat víkned ve společnosti velkého a děsivého Marvina, rozhodně nečeká, že se během dvou dnů do toho samého velkého a děsivého Marvina - vlastně Pavla - dokáže zamilovat. A když odjíždí, vůbec nečeká, že by Marvin mohl mít zájem o něco víc, než příjemný úlet. Ale po nějakém čase zjišťuje, že se jí velký zlý Marvin zapsal do života víc, než jedním úletem.

Mé hodnocení: Musím uznat, že se mi kniha ze začátku moc nelíbila a četla ji s přemlouváním sama sebe. Pak jsem se do knihy ale začetla a zjistila, že není tak špatná. Byla to příjemná oddechovka, ale neměla jsem nutkání číst ji neustále. Dokázala jsem od knihy úplně v pohodě odejít.

Proč jsem si vybrala právě tuhle knihu? Zaujaly mě především pozitivní recenze, které jsem našla snad na každém blogu.

Definuj knihu dvěma slovy (podstatné jméno, přídavné jméno). Zmatek, šílená

Definuj knihu slovesem nebo citoslovcem. Utíkat

Jakou postavou bys chtěla nebo nechtěla být? V tomhle případě bych asi nechtěla být žádná z postav. Ale rozhodně bych necjtěla být Markéta, hrozná hysterka.

Jedno pozitivum: Hezký oddechový příběh na páteční večer. A také to byla snad první kniha u které jsem se musela nahlas smát.

Jedno negativum: Občas mě hrozně iritovalo chování nějakých postav. Uječená Karla, hystericky trapná Markéta a schizofrenní Marvin.

Nienna :)
Share:

0 komentářů:

Okomentovat