sobota 18. července 2015

Citáty #1 •Vzkaz v láhvi•

Ahoj!
Ráda bych vám napsala pár pasáží z knížek, které mě nějakým způsobem oslovily. Dneska to bude z knihy Vzkaz v láhvi od Nicholase Sparkse. Musím dodat, že tady mě oslovila naprosto celá kniha, takže sem píši to, co mě oslovilo úplně nejvíce.
  • Deanna uvážlivě zavrtěla hlavou. ,,Thereso, už dávno si přeju, aby ses začala poohlížet po nějakém jiném mužském. Jak jsem ti řekla na dovolené - zasloužíš si najít jiného člověka, se kterým bys sdílela život. Já tedy nevím, jak celá ta věc s Garettem dopadne. Kdybych se měla vsadit, tak bych se asi naklonila k názoru, že to patrně k ničemu nepovede. Ale to neznamená, že bys to neměla zkusit. Kde bychom byli dneska, kdyby se všichni ti, kdo pochybovali o výsledcích svého usilování, vzdali bez pokusu cíle dosáhnout?"
  • Okamžik mu trvalo, než odpověděl. ,,Já vím, tati. Ale tak snadné to zas není."
    ,,Nic, co za něco stojí, není nikdy snadné. To si pamatuj."
Share:

0 komentářů:

Okomentovat